Camping Autocamp Ostende

Meer camping info

14 reviews over Camping Autocamp Ostende

• 7Tijn21-06-2017

Restaurant uur eerder gesloten

Bij ietwat koele ontvangst aan receptie werd ons niet erg veel info verstrekt, wel dat het restaurant tot 22.00 uur open zou zijn. Toen wij om 21.00 uur binnen kwamen na een dag auto rijden werd ons bot meegedeeld dat de keuken vandaag vroeger dicht ging. Er was nog volk genoeg...jammer!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Walter kolb06-08-2015

Zeer mooie doorreis camping

Na twee jaar weer een berichtje over deze camping allen in de eerder genoemde verslagen mag als aktueel worden beschouwd

Aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Anna M.29-07-2013

Prima campinh

Prima camping, mooie ligging aan het meer. Je loopt vanuit je tent zo het meertje in en je kijkt er mooi over uit. Ook in het hoogseizoen was het niet druk, dus zeer veel ruimte. Sanitair was brandschoon en functioneerde prima. Toiletgebouw is groot met veel toiletten en wastafels. De douches zijn in een ruimte zonder gordijntje, maar dat hebben wij niet als vervelend ervaren. Er is een keuken met gasfornuis en zitgelegenheid waar gebruik van gemaakt kan worden. Er is een terras met restaurant, maar dat leek niet zoveel voor te stellen. Wel trekt dat wat lokale bevolking, waardoor het één nacht een uurtje wat rumoerig was. Verder geen last van gehad. Bij de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam jong personeel. Vanaf de camping ben je met een stukje lopen bij de tramhalte waar de tram richting Pilsen gaat, heel handig. Pilsen zelf is een leuk stadje, maar in een dag wel te bekijken. Veel plaatsen om lekker en goedkoop te eten en te drinken.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8GerSoest08-07-2013

Prima camping om Pilsen te bezoeken!

We hebben hier bijna een week gestaan. De ligging is prachtig aan een meertje waarin je ook kunt zwemmen. We hadden (half juni) alle ruimte. Het sanitair is voor Tsjechische begrippen prima. In de ogen van de verwende Nederland gedateerd, maar prima bruikbaar en schoon! Het restaurant serveerde alleen worstjes met brood. Gratis internet bij de receptie. Met de tram (kaartjes kun je kopen bij de receptie) ben je snel en comfortabel in het centrum van Pilsen. De camping ligt aan de rand van de stad. Het is er nooit stil: geluid van wegen en spoorlijn.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Marianne Langenberg07-05-2013

prima camping voor 1 of 2 nachten

Sanitair is verouderd maar wel schoon! In het restaurant hebben wij prima gegeten. Naar Tsjechische begrippen een dure camping, maar je zit daarvoor wel dicht bij het centrum van Plzen en toch rustig.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Lonneke14-08-2010

Ruime camping

In 2004 een week op deze camping gestaan om Plzen en zijn omgeving te verkennen. Wat een ruimte!! Konden gaan staan waar we wilde op het grote veld. Hebben het goed naar onze zin gehad op deze camping. Sanitair was in 2004 wat aan de oude kant, maar wel schoon verder. Restaurant was oke voor een drankje, gegeten hebben we er niet dus daar kan ik niet over oordelen.

Prima camping voor Plzen en de omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2004

• 6Baars03-08-2009

Leuke camping voor mensen met een camper

Als je reist met een camper dan is dit een leuke camping. Je kunt nl dicht vanuit de camping naar plzen of Praag met het openbaar vervoer. Een groot min punt van de camping is dat er vorig jaar geen broodjes te koop waren op de camping en het eten op de camping slecht was. Ook vinden wij de eigenaar niet erg vriendelijk. De wasmaschines zijn erg oud en je moet er heel veel voor betalen ruim boven gemiddeld. Dit alles vinden we erg jammer omdat het wat ligging betreft een hele mooie camping is, met vele mogelijkheden.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 8Angela Jongmans13-08-2008

Jammer v.h sanitair op deze camping

Wij zijn afgelopen week met onze camper op deze camping geweest. Onze eerste indruk was niet verkeerd totdat we het sanitair zagen! Erg verouderd en de 6 douches waren in een ruimte. Dat was echt een afknapper voor de eigenlijk toch mooi uitziende en liggende camping. We zijn dan ook maar één nachtje gebleven.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008