Hotel Angelo Pilsen

• Sauna

35 reviews over Hotel Angelo Pilsen

• 8Chris123321-08-2016

Net hotel

Net hotel met een jazz-sfeer. Het ligt recht tegenover de brouwerij waar 'pils' is uitgevonden (Urquell). We hadden een familiekamer met twee delen. De kamer was netjes verzorgd. Het station ligt vlakbij het station en een reis met de trein naar Praag voor het gezin (2 ouders, 2 kids van 9 en 13) kostte nog geen 32 euro. Voor het hotel ligt een loopbrug richting de brouwerij. Die loopbrug komt ook uit op een pad om onder het drukke verkeer naar het centrum te lopen. Pilsen zelf is leuk om doorheen te wandelen. We hadden volpension, maar de keuze 's avonds viel tegen. Elke avond kiezen uit dezelfde beperkte kaart. Beter is om gewoon in het centrum te eten. Er is genoeg keuze en ook gezelliger. Voor kinderen is er niets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7de waele23-07-2014

goed hotel

hotel Angelo is een degelijk hotel, de kamers zijn netjes en degelijk ingericht. een DVD speler op de kamer is ideaal om de kindjes zoet te houden. Dit hotel is eigenlijk gericht op zakenmensen. Zo zijn er geen aangepaste kindermenu's, en dienen kinderen een even grote portie te eten als de volwassenen. Het ontbijtbuffet is ruim en voor ieders wat wils. het avondeten was een beetje een teleurstelling. Maar prijs/kwaliteit mag je niet meer verwachten. het aangeboden lunchpakket was iedere dag hetzelfde en hoeft voor die prijs zeker niet worden aangeboden. In Pilsen zelf is er genoeg te doen. Een bezoek aan de brouwerij, de ondergrondse gangen, een klim op de kerktoren, een bezoek aan een museum. Het is ook een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Praag of de omliggende dorpen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Heleen02-10-2013

Het Angelo hotel Pilsen is een mooi nieuw hotel, met vriendelijke medewerkers. Prachtig gelegen recht tegenover de brouwerij van Pilsener Urquel. Binnen minuutjes lopen bent u in de stad, waar u heerlijk kunt genieten van het Tsjechische eten. Ook in het hotel is het eten heerlijk. Wij hebben het hotel geboekt via veiling, daardoor was de prijs kwaliteit verhouding heel erg goed. Ik weet niet hoe de prijzen normaal zijn.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9lydia van veen13-09-2013

Vriendelijk hotel op gunstige lokatie

Fijn hotel, met zeer behulpzaam en jong personeel. Op loopafstand naar het centrum, diverse musea en winkel centrums. Met de trein voor 7,75€ retour naar Praag centraal sation. Alleen als je aan de voorkant slaapt moet je het raam wel dicht doen voor het verkeers lawaai. Ontbijt is prima verzorgd, dan krijg je ook je lunch pakketje aangerijkt. S'avonds krijg je een menu kaart waar je uit 4 voorgerechten kunt kiezen, 6 hofdgerechten en 3 nagerechten. Heel lekker eten alleen kon ik bij vrijwel geen enkel hoofdgerecht groenten ontdekken. Daar tegen over was er wel een ruim aanbod van vers fruit. Wifi is vrij op de kamer, maar wel steeds even opnieuw inloggen. Hele fijne week hier gehad in dit hotel

Gereisd met partner in september 2013

• 10fam.bulterijs-van de putte24-07-2012

fantastische plek

prijs kwaliteit uitmuntend

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Dorothe Visscher13-07-2012

Goed hotel voor leuke prijs

Hotel Angelo ligt heel centraal in Plzen; recht tegenover de Urquell Pilsener Brouwerij. Zeer modern ingericht en mooie ruime kamer. Wij hadden een zgn. all-inclusive arrangement dat bestaat uit: uitgebreid ontbijtbuffet, lekker lunchpakket en goed 3-gangen buffet. met 2 drankjes. Vriendelijk personeel en buffet werd zeer regelmatig aangevuld. Maar 1 keer iets gegeten dat niet warm was; er zit echt voor iedereen wel wat bij. Elke avond keuze uit varken en/of rund, kip én vis. Diverse groentes en uitgebreide keuze uit saladebar. Vanaf het hotel is het ongeveer 5 minuten lopen naar het historische centrum van Plzen en daar zijn diverse terrasjes waar je voor een zeer schappelijke prijs wat kunt drinken. Wij vonden het een hele prettige ervaring en waar kun je nog in de zomer voor ongeveer 480 euro een hele week met 2 personen terecht, waarbij alle maaltijden inclusief zijn! Aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 3herma conradi24-05-2012

nooit meer hotel angelo

Geen goed woord over voor dit hotel.We arriveerden half mei voor 4 dagen en hadden all in geboekt.We kregen een plaats in de garage voor 3 nachten 42 euro.Tijdens het diner hoorden we dat de garage gratis was,dus een best minpuntje(geld teuggekregen)Op de kamer bleek de minibar defect te zijn,kon niet eerder dan in de middag gemaakt worden(te druk met conferentie),we stonden erop dat er direct een nieuwe werd geplaatst,Het keuzemenu 3 gangen is een lachertje,je zit in een a la carte restaurant ,maar mac donald is nog beter(hier mag je tenminste zef nog een keuze maken.Dit hotel nooit en nooit meer.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Fam.Nijholt16-08-2011

Mooi hotel

Hotel Angelo is een mooi hotel, schoon, goed gelegen tegenover Pilsener Urquel brouwerij. Deze is een bezoek waard, een leuke rondleiding van 1,5 uur.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Fam. Spork25-07-2011

Prachtig hotel

Prachtig hotel op loopafstand van het centrum van Pilsen en tegenover de brouwerij van Pilsner Urquel. Wel staat er bij touroperator aangegeven dat het all inclusive tot 10:00 uur 's avonds is, dit is echter maar tot 9 uur. Ook is de fitness niet gratis. Als je kaartjes wil voor de bierbrouwerij, even aan de receptie vragen. Dan krijg je de kaartjes voor volwassenen gratis. Al met al een prima hotel! Goede service en schone en nette kamers.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Corniels van der plas18-04-2011

Mooi hotel

Het is een mooi hotel en heel modern want het is er pals sinds 2007. Kindvriendelijk kan het er mee door, de rest was goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Hotel Angelo Pilsen info