Pilsen / Plzen

Reviews over Pilsen / Plzen

Toppie

Nico
    2-3-2018

4 sterren hotel aanbieding van touroperator in het centrum met gratis parkeren bij het hotel. Toplokatie en leuke stad. Veel minder toeristisch dan Praag maar wel heel mooi. De reis van ongeveer 1000km meer dan waard

Gereisd Met partner in juni 2017

compact centrum vele oude gerestaureerde gebouwen

Peter
    30-6-2015

Dit jaar de Culturele hoofdstad van Europa. Dientengevolge heeft de stad een mooie opknapbeurt gehad. Diverse manifestaties en op een aantal plaatsen beeldhouwwerken. Jammer dat de kerk niet open is voor bezoek en dat gold voor vele kerken en kloosters in Bohemen: even gaan zitten, mediteren en een kaarsje opsteken is er niet bij, ook niet tegen betaling. Alleen toegankelijk met rondleiding.

Gereisd Met partner in Mon Jun 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pilsen de moeite waard

inaton
    30-5-2015

De moeite waard om deze stad te bezoeken en de omgeving. De brouwerij, de Markt, Biermuseum met ondergronds gangenstelsel,Marionettenmuseum, de Grote Synagoge, George Patton museum, Dinopark en nog veel meer. De omgeving is heel mooi met plaatsen als Cheb, Klatovy, Karlovy Vary, Tepla en Marianske Lazne.

Gereisd Met partner in mei 2015

Leuk stadje.

Adria en bart
    20-7-2014

Pilsen heb je in twee dagen wel bekeken is een klein stadje. Op dit moment is heel Pilsen een grote bouwput, dus sfeer was er absoluut niet. Je moest dwars door afgravingen heen over grote keien, of een eind omlopen. Veel lawaai door de machines. Wij vinden het jammer dat we dit zo aantroffen. Begrijp dat het moet gebeuren, maar of nou de hele stad gelijk moet? Wacht maar een jaartje om erheen te gaan, misschien is het dan klaar. Onder grondse wandelingen waren leuk, Barbara klooster heel mooi met haar kerkgeschiedenis. Eigenlijk zijn alle musea de moeite waard. leuke terrasjes en je kunt heerlijk en goedkoop eten bij : Dolce Vita restaurant, Presovska 5, heel sfeervol.

Gereisd Met partner in juli 2014

Zeker voor herhaling vatbaar

bartbaaten
    28-2-2014

Pilsen is ons zeer goed bevallen, en een goedkope vakantie. Lekker eten in div restaurantjes voor ca 6 euro pp. Specialiteit hadden wij de varkensknie op, heel lekker,wel veel! ook een bezoek aan de Pilsner urquel brouwerij is de moeite ward en de pilsner Zoo is ook leuk om te doen, ivm het hoogteverschil niet zo goed te doen voor minder validen. In de omgeving heb je div leuke plaatsjes om te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pilsen / Plzen scoort een 3,9 uit 10, op basis van 47 reviews