Reviews over Paryzek

Vriendelijke ontvangst door Dhr en Mevr Pscheidl met en en

Roberto,
    9-2-2008

Vriendelijke ontvangst door Dhr en Mevr Pscheidl met koffie en homemade koekjes, en na zo'n lange reis van een uurtje of negen is dat best prettig. Dhr Pscheidl spreekt duits. Het huis ligt op redelijke korte afstand van Strakonice waar je heerlijk en spotgoedkoop kunt eten en winkelen. Het huisje ligt tevens op korte afstand van de skipiste in Zadov/Churanov. Het dorpje (straat met enkele huizen)is doodstil. Mooi huis met goede bedden en dat wil wat zeggen want we zijn waterbedden gewend. Het huis heeft een fijne houtkachel maar beschikt tevens over een centrale verwarming die op hout gestookt wordt. Nadeel ervan is dat je daarvoor via een luik in de vloer naar de kelder moet en het best lastig is om deze goed te stoken. Na enkele dagen had ik echter wel door hoe het werkte. Al met al waren we heel content met deze vakantiewoning en we zijn al bezig onze volgende vakantie naar dit huis in te plannen.

Gereisd familie in februari 2008
Paryzek scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews