Reviews over Letiny

Vakantiehuis Krausova is een aanrader!

P.G.,
    4-8-2010

Vakantiehuis Krausova is zeker een aanrader voor iedereen die van rust houdt. De omschrijving van de reisorganisatie klopt helemaal. Goed zwembad, gravel tennisbaan(geen extra kosten), heerlijke omheinde tuin met 'ontdekkingsbos' voor de kinderen.

Om ergens heen te gaan moet je wel altijd met de auto, want in het dorpje is niets te beleven. Er zijn overal aangegeven wandeltochten maar bijna net zo veel (loslopende) waakhonden

Mooi vakantiehuis op de eerste verdieping (eigenaren met

peter,
    24-8-2007

Mooi vakantiehuis op de eerste verdieping (eigenaren bewonen onderste gedeelte) met enorme tuin en schoon zwembad. Ligt aande rand van enorm saai dorp (1 buurtsupertje, geen cafe), dat was een nadeel. Dichtstbijzijnde grotere plaats op 13 km