Hotel Central

6 reviews over Hotel Central in het Nederlands

Erg oud

Fokke en Fernande
29-8-2011

Wij hebben een rondreis door Tsjechie gemaakt. Dit hotel voldeed het slechtste. De kamers zijn erg oud, niet erg schoon en klein.

De hotelwellness lijkt op de posters mooier dan het in werkelijkheid is. Kortom, geen aanrader...

Goed hotel

Rein Hoen
9-2-2010

We zijn hier tijdens een langlaufvakantie een week geweest.

Kamers goed. Eten goed. Muziekavond leuk voor een keer.

Klatovy is een leuke plaats.

Voor de langlaufloipes ligt het een beetje uit de richting.

Hotel is niets op aan te merken.

prima

joris en caroline
17-2-2009

prima hotel.lekker warm.goed eten en goede service! Bedden ook goed en schoon

We hebben een aantal aanbieders voor Central voor je op een rij gezet:

is zeker de moeite waard

Cor
    16-2-2009

Hotel Central ziet er van buiten oud uit, maar is van binnen netjes ingericht. De kamers zijn schoon en ruim, het eten is er goed. De welness is goed maar niet altijd beschikbaar. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij vragen.

was zeker de moeite waard

Cor en Sophie
    16-2-2009

Hotel Central ziet er van buiten niet uit zoals het er van binnen uitziet. Van buiten ziet het er slecht en onverzorgd uit. Van binnen is het ruim van opzet en goed verzorgd. Het eten is er goed en afwisselend. Het personeel is ZEER vriendelijk en behulpzaam. De kamers zien er oud uit maar wel schoon. De welness is goed, maar niet altijd beschikbaar.

Hotel ligt vlak bij het centrum, goed eten en nette kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor Central voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in Klatovy , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Central scoort een 7.98 uit 10 op basis van 22 reviews.