Reviews over Klatovy

Alles dichtbij en goede service

folieske,
    1-9-2011

Grote en ruime kamer met airco, groot bed, minpunt is de oude douche maar deze zal ongetwijfelt in de nabije toekomst vervangen worden. In het restaurant is het heerlijk smullen dankzij de vaardoge kok (zelfs de niçoisegroenten bij de mexicaanse spies waren op de mais na allen kraakvers). Vriendelijk personeel dat het je graag naar de zin maakt, bekwame eigenaar die z'n zaak met kennis van zaken bestuurt. Ontbijt dag 1 + 2 was gewoon (er werden wel groenten aangeboden), ontbijt dag 3 + 4 was feest: Hermelin, kippenmedaillons, eieren, spek, het kon niet op. De attente eigenaar gaf ons nog 2 gratis fruitsapjes en een kofola mee voor onderweg. Kortom: een superplek om te logeren

Goed hotel

Rein Hoen,
    9-2-2010

We zijn hier tijdens een langlaufvakantie een week geweest.

Kamers goed. Eten goed. Muziekavond leuk voor een keer.

Klatovy is een leuke plaats.

Voor de langlaufloipes ligt het een beetje uit de richting.

Hotel is niets op aan te merken.

aanrader

patty,
    28-2-2009

Hotel Rozvoj is een hotel waar je goed kunt eten in het restaurant zelf. Voor tsjechische begrippen is dit een goed hotel, met vriendelijke receptie en er is gratis (langzaam) draadloos internet in de bar.

prima

joris en caroline,
    17-2-2009

prima hotel.lekker warm.goed eten en goede service! Bedden ook goed en schoon

is zeker de moeite waard

Cor,
    16-2-2009

Hotel Central ziet er van buiten oud uit, maar is van binnen netjes ingericht. De kamers zijn schoon en ruim, het eten is er goed. De welness is goed maar niet altijd beschikbaar. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij vragen.

Klatovy scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews