Reviews over Hracholusky

Leuke camping met een mooi uitzicht

Bennie,
    21-8-2016

2 weekjes in een van de 2 bungalows gezeten.5 volwassenen en een kind. Simpele inrichting een beetje gedateerd en Spartaanse stoelen.maar zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.mijn vrouw heeft rugklachten en er werd zonder problemen een comfortabele stoel uit de receptie mee gegeven .leuke bar waar je ook goed maar simpel kunt eten. Net buiten het terrein een goed restaurant met zeer vriendelijke prijzen en minstens zo vriendelijk personeel. in de weekenden is er live muziek op de camping en het restaurant 100 meter verderop. Pilzen en stibro zijn goed bereikbaar. Ongeveer 20 minuten rijden 15 km