Hotel Orea Spicak

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Orea Spicak voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Orea Spicak in het Nederlands

niet slecht

Ilze
11-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

De ligging is wat onhandig, zonder winterbanden.

De kamers zijn normaal.

De service is erg goed, ze spreken allemaal Engels en Duits.

Jammer is dat er niet veel te beleven valt behalve skiën, er zijn ook weinig omliggende dorpjes.

Het eten was echt slecht, veel varkenvlees en hanenvlees.

Het skiën vond ik tegenvallen, maar dat komt omdat ik Frankrijk ben gewend.

Wellicht leuk voor kleine kinderen, de piste is overzichtelijk en makkelijk (bijna alles blauw), wel slecht geprepareerd.

Wel relaxed dat je (voor weinig geld) gebruik kan maken van het zwembad en sauna van het hotel iets hoger gelegen.

Volgende keer (die niet komt) ga ik daarheen.

Super rustige omgeving en prachtig mooi als de sneeuw gevallen is op de hoge dennebomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orea Spicak in Železná Ruda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orea Spicak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orea Spicak scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.