Reviews over Domažlice

Goed hotel

Hugo Duran,
    7-9-2018

Het hotel ligt aan de lange markt met mooie pandjes en de kleine receptie is op de 1e verdieping. De aankleding van de luxekamer, ca. 22 m2, valt een beetje tegen en gezien we in een 3* hotel zitten kan het er net mee door. De inrichting is nogal aan de bruine kant en we hebben een groot 2 pers. bed, 2 nachtkastjes, tafeltje met fauteuil, bureautje met stoel, kastje met koelkast, flatscreen KTV, klerenkast en een plek voor een koffer. De badkamer van ca. 2,5 m2 is voorzien van douche, toilet en wastafel. Verder is er betaald parkeren voor het hotel overdag, de gratis hotelparkeerplaats ligt op ca. 300 mtr., gratis wifi en kluisje, vloerbedekking, goede verlichting, koelkastje, koffie/thee faciliteit, er is geen airco en lift. Het ontbijtrestaurant is niet groot en er staan 9 piep kleine tafeltjes.

Ontbijt: Matig.

Ons oordeel: Goed hotel vooral omdat het direct in het mooie centrum ligt.

mooi hotel

c.hendrikx,
    21-7-2015

Ligt aan centraal plein. Ruime kamers. Parkeren voor de deur is na 18.00 gratis. Personeel is vriendelijk.

Restaurant niet geprobeerd maar restaurant van hotel Sokolsky Dum, vlakbij, is niet goed.

Domažlice scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews