Sorteren

Reviews over Dehetna

Een groot huis met erg veel ruimte zowel binnen als buiten

marissa
    7-8-2006

Een groot huis met erg veel ruimte zowel binnen als buiten. De kamers waren schoon, maar het is wel oud. De locatie is wat afgelegen, maar met de auto is het prima te doen. 's avonds kon je buiten onder het afdak een prima vuurtje stoken en tot laat buiten blijven zitten. Een minpunt was het water. Dit rook erg naar ijzer waardoor het niet fris was om te drinken en douchen. Wij hebben ons hier goed vermaakt! Een echte aanrader voor grote groepen.

Een heerlijk groot huis,,met alle voorzieningen

Jannie Rozendaal
    15-5-2006

Een heerlijk groot huis,,met alle voorzieningen.(wasmachine,afwasmachine)

veel ruimtes dus voor elk wat wils zoals tafeltennis,dansvloer,bar, apparte tv ruimte en zitkamer,biljard, eetkamer,zit keuken,grote tuin met mooi zwembad.Bij kou wordt het huis gestookt met hout.Het kraan water is niet te drinken.Mooie aanrader voor een grote groep.super