Camping Karolina

42 reviews over Camping Karolina in het Nederlands

Een verborgen aanrader

Lamers,
19-8-2018

No nonsens camping. What you see is what you get !

Prachtig gelegen in bosrijke omgeving.

Vriendelijk personeel. Alles wat je nodig hebt, is er. Ook een bar, restaurantje, wasmachine en eenvoudig maar schoon zwembad.

Hetzelfde geldt voor het sanitair: eenvoudig, maar compleet en schoon.

Gratis goede warme douche.

Ruime gevarieerde plaatsen met naar keuze zon en/of schaduw.

Het enige wat ik zou kunnen opmerken, maar wat de camping niet aan te rekenen is, is de 1,8km lange weg naar de camping. Deze verkeert in erbarmelijke staat. Hier heeft de tijd blijkbaar toch nog tientallen jaren stil gestaan.

Maar samengevat:

Een prima camping waar je waar voor je geld krijgt.

En dan neem je die slechte weg op de koop toe.

Een aanrader, dus !

Herrie en duur

Karel,
20-8-2017

Veel herrie,

Onvriendelijk

Duur

Slechte verhuur van fietsen ( dat ze daar nig geld voor durven te vragen)

Onvriendelijk

Maaike,
20-8-2017

Na aanleiding van de revieuw die we gelezen hadden dachten wij een leuke camping te vinden. Helaas was het een zeer onvriendelijk ontvangst. Ik had vooraf gebeld voor het reserveren van een bungalow. De man wist van niets en was erg kortaf. Pas toen ik de reactie / bevestiging kwam ging hij pas echt kijken en overleggen. Daarna kregen wij een zeer vies en oud krotje toegewezen waar we het mee moesten doen. Omdat het vrij laat was en wij zo snel niets anders meer konden reserveren ergens gingen we maar accoord. We moesten wel ook gewoon de hoofdprijs betalen.

Verder was 1 man een beetje aardiger dan de rest maar al-om-al een zeer onvriendelijk ontvangst van allemaal. Camping voor Tsjechische begrippen erg duur voor wat het is. Ook veel herrie vanuit de receptie bar door tsjechie zelf.

Misschien komt het omdat wij aan het einde van het seizoen dahar waren en de medewerkers er geen zin meer in hadden maar ik herken de revieuws die hier staan dus absoluut niet

Prima vermaakt midden in de natuur.

A.Vis,
17-8-2017

Vriendelijk en behulpzame medewerkers. Prima plaats voor de camper. Heerlijk fietsen en een duik in het zwembad na afloop. Minder was de zeer hobbelige weg van 2km lang richting camp Karolina.

Uitstekende camping om te beginnen in Tsjechië.

Bas,
14-8-2017

Prima camping met voldoende speelmogelijkheden voor kinderen.

Fantastisch leuke verrassing!

Natascha,
12-8-2017

Op weg naar Oostenrijk belandden wij bij toeval op camping Karolina. We wilden Praag bezoeken en dan verder reizen. Wat schetst onze verbazing toen we deze ongelooflijk relaxte en gezellig opgezette camping ontdekten. We mochten zelf een plekje zoeken op dit losjes ingedeelde terrein. We mochten bbqen op de plek, er was heerlijk lokaal bier te koop aan het barretje, waar ook eenvoudige maaltijden te verkrijgen waren. Het sanitair was netjes genoeg, ruim, maar het beste was de superstraal heet water uit de bij de prijs inbegrepen douche. De mooiste verrassing was de omgeving: Wàt een prachtig landschap! Weids, maar met moderne, goed bewegwijzerde wegen. Rust, ruimte en wonderlijk mooie gebouwen in ieder dorpje en iedere stad. En... niet duur! Wij hebben Oostenrijk vergeten, en zijn de hele vakantie in Tsjechië gebleven. Volgend jaar weer, zeker weten!

Leuke camping

Sj,
29-7-2017

Simpele leuke camping, doet wat kneuterig aan op een leuke manier. Sanitair eenvoudig, niet altijd schoon, maar te doen. Kindvriendelijk, leuke speelgelegenheid! Zwembad redelijk. Mooie plaatsen, mooie omgeving. Niet veel v d natuur i d omgeving gezien, wegens slecht weer. Marienbad is net een soort Benidorm, veel ouderen. Wel mooi verder, singing fountain vonden de kinderen erg leuk :) Lidl vlakbij camping. Restaurant Mes Amis in Plana is redelijk goed eten voor zeer lage prijs.

Ideale camping

Familie Huvenaars
4-9-2016

We hebben twee weken op deze camping gestaan met drie kinderen van 2, 5 en 6 jaar.

De camping ligt heerlijk rustig in de bossen, allemaal groen om je heen, heerlijk zwembad, schoon sanitair met de lekkerste douches.

Het eten op de camping is ook heerlijk.

Het enige nadeel is dat de mooie plekken iets verder weg liggen.

Simpele camping

jessie
7-8-2016

3 enthousiaste heren runnen de camping, alles is simpel, klein resaurantje, sanitair simpel en niet altijd schoon.

Veel speeltoestellen voor de kids.

In afgelegen bos, de 2 km hobbelweg is niet prettig maar wel te doen.

Echte tsjechische camping.

Jessie
31-7-2016

Camping verscholen in het bos, vriendelijke eigenaren.

Eenvoudig sanitair maar wel goede douches.

Broodjesservice (niet op zondag) en restaurantje/bar

Leuke camping voor kinderen tot 10 jaar, veel speeltoestellen.

Wandel en mountenbike gebied.

Toegang 2 km pad met hobbels en kuilen, kwamen met de camper een caravan tegen, maar dit ging net langs elkaar heen.

Winkels op 4 km afstand.

Camping ook populair bij tsjechen zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karolina in Brod nad Tichou (West-Boh.), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karolina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.