Camping Eurocamp ATC Besiny

4 reviews over Camping Eurocamp ATC Besiny in het Nederlands

Niet heen gaan! Zomer 2014

Winnie
13-7-2014

Wij zijn zojuist gearriveerd. De boel is verlaten. De grond rondom het huisje is drassig. Huisje vergane glorie. En het ergste: het op de website vermelde zwembad is leeg en vies en gaat ook niet gevuld worden. Bij aankomst meteen ons beklag gedaan, maar wij krijgen ons geld niet terug!! (van te voren betaald). Schandalig en een enorme teleurstelling voor ons dochtertje.

top camping

marjanne
      27-2-2011

het is een heerlijke camping. netjes en vriendelijk personeel. wij komen er al 10 jaar. en een leuke prijs en het eten in het restaurant is goed.

echt aan te raden

fijne camping

m van lienen
      26-4-2010

een hele fijne camping, we komen er al negen jaar. gezellige mensen velen komen weer elk jaar terug. vriendelijk personeel bij de receptie en restaurant.

Sober

Henk
      27-8-2009

Dit is een leuke camping voor een paar dagen, prachtig om te fietsen.

Een minpunt is het afwezig zijn van winkels, hiervoor moet je naar Klatovy en dat is 20 km rijden.

Sanitair is netjes, en op de camping is het eten prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamp ATC Besiny in Besiny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamp ATC Besiny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eurocamp ATC Besiny scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.