Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Qlik Lisnice in het Nederlands

Uitstekende accommodatie

St.Ada
21-2-2017

We waren erg blij. Het doel is niets aan te merken. Alleen het zwembad was een beetje kouder.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit echt een geweldige 5 sterren vakantiehuis !

Yvon
12-8-2010

complete vakantie woning met echt alles erop en eraan, geschikt voor zowel de ouders als de kinderen. deze woning is zeker zijn vijf sterren waard. kan niet bedenken of het is er kamers zijn schoon en zeer compleet en comfortabel ingericht met mooie badkamers. Woonkamer groot maar is sfeervol ingericht en voorzien van alle gemak in dit vakantiehuis is het echt genieten van je vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Qlik Lisnice in Zamberk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Qlik Lisnice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.