Sorteren

Reviews over Svratouch

Het viel ons een beetje tegen.

Heidi
    18-9-2014

Afgaande op de omschrijving in de Acsi gids en recensies op de Zoover site gingen wij naar deze camping. Het viel ons een beetje tegen. De omgeving had ons niet zo veel te bieden. De camping zelf is wel mooi hoewel het (netjes onderhouden) sanitair wel erg eenvoudig is. De eigenaren zijn in ieder geval erg vriendelijk, bij aankomst een kopje koffie en meedenken waar de camper het best kon staan (werd een grindpad omdat het gras door de regen te nat was). Voor de gratis Wi-Fi moest je in het hoofdgebouw gaan zitten, stroom is 6A.

Fijne en gezellige plek

Aggie Beerthuyzen
    3-9-2013

Dit jaar konden we er helaas niet naar toe, maar andere jaren gaan we met veel plezier naar de familie Brand op camping/pension Onze Droom, of in het Tjechisch, Nas Sen.

Schoon, gezellig, niet hoogdravend maar gewoon goed en in een schitterende omgeving. Heerlijk eten bij de familie Brand in het pension of een van de restaurants in de buurt. Prijzen zijn on-Nederlands en de kwaliteit uitstekend!

Fantastische plek!

Tiffany
    31-7-2013

Ik kom nu al voor het 8e jaar bij Camping Onze Droom, en heb het er nog steeds naar mijn zin. Ik kan genieten en plezier maken. Ik zie de familie Brand als mijn eigen familie, en als ik weg ga na 14 dagen vakantie zitten altijd mijn wangen de 1e 2 uur onder de tranen omdat ik niet weg wil. Er is genoeg te doen in de omgeving en wij ontdekken elk jaar weer nieuwe bezichtigingen of eetgelegenheden. Deze camping is zeker de moeite waard! U kunt hier heen voor uw rust of voor de gezelligheid het is maar waar u van houdt. Overdag een boek lezen voor uw caravan en 's-avonds een pivo drinken in het café dat kan. Maar u kan ook tv kijken in het pension. Of in het weekend genieten van de Live muziek of disco onder aan de berg die 1/2 keer per maand is.

Deze camping is zeker de moeite waard! Eenmaal geweest is liever nooit meer weg.

Ook onze droom

Peet Tebbens
    4-8-2010

Dit jaar helaas maar 10 dagen, maar voor 2011 al weer geboekt, tegelijk met al die andere rustzoekers met kids. Rustzoekers die ook van een gezellige bar houden, waar je gemoedelijk samen met de plaatselijke bevolking een borreltje drinkt en een praatje kunt houden. Wie zin heeft in een grote plotselinge party, ook dat is geen probleem bij deze Nederlandse familie die als het nodig mocht zijn goed Tsjechisch kunnen spreken. Dus een rustige camping waar iedereen welkom is en niets moet maar alles kan.

Niets moet, veel kan.

Nico en Anita Dirksen
    30-7-2010

Als gezin (2 volw. 5 knd) hebben wij deze camping vijf jaar op rij bezocht.

Belangrijkste redenen voor ons om voor deze camping te kiezen zijn:

- De opstelling van de familie Brand. Flexibel, kind- & klantvriendelijk en altijd denkend in oplossingen.

- De kleinschaligheid van het geheel waardoor er ruimte is om de andere gasten te leren kennen.

- Contact met de plaatselijke bevolking ondermeer door het boodschappen doen in het nabijgelegen dorp.

- De rustige wijze waarmee deze camping jaar na jaar verbeterd, geen prijs opjagende investeringen maar "first things first".

- De band die de jeugd na een aantal ontmoetingen met elkaar heeft opgebouwd. Doordat er niet van alles wordt georganiseerd, maken zij onderling hun eigen recreatie programma.

Een aanrader voor gezinnen en liefhebbers van kleinschalige rustige campings waar "niets" moet en toch verrassend veel mogelijk is.

Svratouch scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews