Reviews over Pusta Rybna

Opgelicht!

chrissie,
    10-11-2008

Ik zou niet gaan!

Eigenaar kotm het huisje binnen zodra jij slaapt of weg bent. Controlle uitvoeren.

Bij ons was prsongelijk het deurjte van het keukenkastje er af getrokken.

Toen wij terug kwamen met schroefjes lag er een briefje dat als er nog wat zou gebeuren hij de politie zou waarschuwen. Ook hebben wij nog eens 100 euro de man borg moeten betalen bij elkaar 600. ik ben nog steeds bezig dit terug te krijgen. Meneer zegt namelijk dat hij de papieren kwijt is!

Ik zal hier hopelijk nooit maar waarschijnlijk nog 1keer terug komen om mijn geld terug te halen en daarna noooooooooit meer

Wij zijn al 3 x in dit knusse huisje geweest

M. Nieuwkoop,
    18-8-2007

Wij zijn al 3 x in dit knusse huisje geweest. De ligging is schitterend.

Restaurant en kleine winkel op loopafstand. Volop mogelijheden om te wandelen, je staat meteen vanuit het huisje in het bos.

Dorpje is niet toeristisch, erg vriendelijk allemaal. Een echte aanrader

Pusta Rybna scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews