Camping Kemp Opatovec

Weer vandaag2°-2°
Camping Kemp Opatovec

1 review over Camping Kemp Opatovec in het Nederlands

Mooie camping aan. Modern sanitair!

Miranda
18-2-2013

Wij kwam bij toeval op deze camping terecht en wilden maar 2 dagen blijven, maar zijn 1.5 week gebleven en gaan komend jaar weer.

De camping heeft geen afgebakende plekken en heeft met name zonnige plekken

Heerlijk rustige camping aan een meertje met zandstrand en bar waar je ook terecht kunt voor de warme Tsjechische maaltijd.

Het sanitair is geweldig, douches zelfs met verstelbare douchekop, zonder muntjes. Grote doucheruimtes, maar waren helaas in 2012 nog niet afsluitbaar (in de pen)

De eigenaar is zeer gastvrij en wil het de gasten graag naar de zin maken. Haalde zelfs broodjes voor ons op in het dorp.

Leuke plaatsen in de omgeving. Van de camping zijn we ook nog een dagje naar de grotten geweest.

Op de avond voor ons vertrek hebben we nog heerlijk worstjes in het vuur gebakken als afscheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kemp Opatovec in Opatovec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kemp Opatovec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.