Camping Na Venkove

157 reviews over Camping Na Venkove in het Nederlands

Met jonge kinderen

Familie Bleeker
29-8-2018

In juli 2018 zijn we voor het eerst met 2 kinderen (6 jaar en 1 jaar) naar deze kleinschalige camping gegaan. De camping was dermate kindvriendelijk (zwembad, activiteiten, skelters, snoepkaart, heel veel potentiële vriendjes) waardoor onze zoon van 6 echt de tijd van zijn leven gehad. Dan heb je als ouders natuurlijk ook meteen een heerlijke vakantie.

De campingeigenaren waren vriendelijk, behulpzaam en attent. Bijvoorbeeld bij naderende onweersbuien gingen ze langs elke caravan/tent om iedereen persoonlijk te waarschuwen. Bij afwezigheid werden spullen netjes op een droge plek gezet. Top service.

We hadden een vouwwagen gehuurd met alles erop en eraan. Helemaal prima. Het sanitairgebouw is eenvoudig maar prima. Altijd schoon, handzeepjes netjes gevuld en nooit meegemaakt dat het toiletpapier op was.

Kortom we hebben een heerlijke onbezorgde vakantie gehad op deze camping. Aanrader voor ouders met kinderen tot 12 jaar!

Een geweldige camping!

Linda
27-8-2018

We hebben met ons gezin een geweldige vakantie gehad. Wij herkennen ons totaal niet in de negatieve reacties die we op Zoover hebben gelezen.

De regels die de campingeigenaren hebben opgesteld zijn hele normale regels.

Ik heb geen negatief woord over voor de camping. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam als dat nodig was.

Voor de kinderen was er voldoende vertier. Onze zoon van 6 had alle vrijheid. Hij kon zelf naar het zwembad en de trampoline of op een skelter rijden, met de snoepkaart snoepjes kopen en gaan en staan waar hij wilde. Er is voldoende sociale controle en er mogen geen auto's rijden (behalve bij aankomst en vertrek).

's- Avonds was er animatie, zoals broodjes bakken boven het kampvuur en waterestafette. Echt een enorme aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

Als je even zoekt, kun je in de buurt heerlijk Tsjechisch eten voor weinig. Kortom, een fantastische camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Na 3 jaar op deze camping, blijft het geweldig!

Sander de Vos
26-8-2018

Kindvriendelijke camping, schoon en goed sanitair, een nederlandse eigenaar, die je hartelijk ontvangt en een kop koffie aanbiedt na een lange reis.

Kinderen vermaken er zich prima in het zwembad, speelhal/kantine, skelters en de beek.

Omgeving is mooi, in de kantine ligt een map met allerlei bezienswaardigheden en dingen om te ondernemen.

Voor ons als gezin hebben we het hier al 3 jaar prima naar onze zin, onze kinderen Isis (10jaar), Meghan (13jaar) en Coen (13jaar) hebben nu alweer aangegeven volgend jaar weer graag naar NaVenkove te willen gaan!

Super leuke vakantie

Familie Jansen
25-8-2018

Het is een super leuke en kindvriendelijke camping waar wel regels zijn, maar dat is ook wel nodig.

De omgeving is super mooi je kunt er leuke en mooie dingen bezichtigen.

De zoons/personeel zijn echt geweldig met de kinderen.

Het enige wat wij jammer vonden was dat je geen hapje kon eten op de camping zelf.

Wij raden deze camping aan bij gezinnen met kinderen tot een leeftijd van 13 jaar.

Als je echt vakantie wil moet je hier zijn de kinderen vermaken zich hier prima en je hoeft niet overal mee naar toe te gaan.

Prima camping, vooral voor gezinnen met kindren

Bert de W.
25-8-2018

Drie fijne weken op deze camping geweest.

Vooral voor gezinnen met wat jongere kinderen.

Prima voorzieningen op de camping en als je een vraag/probleem hebt, staan ze voor je klaar.

In de omgeving voldoende eetgelegenheden en interessante plaatsen om te bezoeken

Fam. Baart
22-8-2018

We vonden het camping na Venkove echt heerlijk en voelen ons echt welverdiende vakantie! De eigenaren zijn zo gastvrij en vriendelijk voor ons alle 4! Onze kinderen speelden hele dag onophoudelijk met skelters en kamperenvriendjes!!! Niet vergeten, vrijwillige lekker zwemmen in hun zwembad! Echt boerderij sfeer voor ons!! Ook heerlijk rust en zoveel natuur!!! Niks te klagen over hun eenvoudige sanitair! Prima schoon! Wel goed onderhouden, ook elke ochtend reinigen in hun zwembad! Genoeg activiteiten in het avond voor kinderen bij het kantine of grote veld!!!

Zeker aan te raden!

Fam De Hoog
19-8-2018

Wij hebben hier 3 weken gestaan met 2 jongens van 3 en 6. De camping is zeer kindvriendelijk met skelters, fietsjes, stepjes enz, 2 fijne zwembaden voor de kleintjes en voor grote. Ook ligt er naast de camping een beekje waar ze lekker dammetjes kunnen bouwen. Ook binnen is er genoeg speelmogelijkheid. De camping kent geen restaurant maar in het dorp zob er 3 en die zijn prima. Wij hebben genoten en raden deze camping zeker aan! Er zijn wat regels qua skelter gebruik maar dat is ook nodig.

Jammer dat er zeikerds zijn die een negatieve reactie achteraf achterlaten en dit niet bespreken met de eigenaren.

Wij hebben genoten en veel leuke mensen ontmoet.

Vakantie zoals vakantie bedoeld is!

Fam Runia
18-8-2018

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen na een lange warme reis. Kregen zelfs nog de kans ons super zonnige vooraf geboekte plek te ruilen voor een schaduw plekje!

Heerlijke camping voor onze ondernemende zonen die zich prima vermaakten met de skelters en de dam.

Ook de papa's op het veld vonden het fantastisch om aan de dam te bouwen 😉.

We zouden de camping ten zeerste aanbevelen voor kinderen tot ongeveer 12 jaar.

prima

fam postma
15-8-2018

de vakantie die we hier hebben gehouden was prima! We hebben ons op de camping en in de omgeving goed kunnen vermaken. Als we vragen of problemen hadden konden we hiermee altijd terecht bij de familie Hoek. Altijd zijn ze bereid moeite te doen om het gasten naar hun zin te maken en er een fantastische vakantie van te maken. het is dan ook jammer om te lezen dat mensen achteraf als ze thuis zijn gaan zitten klagen, die doen zichzelf echt te kort en hebben waarschijnlijk niet goed de boodschap begrepen die de camping uitdraagt! in de omgeving is van alles te doen op sportief en cultureel gebied voor een jong gezin met kinderen van 11 en 13 jaar. We wensen iedereen veel plezier die er wil gaan kamperen of hier nog over twijfelt

Fantastisch. Volgend jaar weer

Fam de Ruiter
15-8-2018

Wij hebben een super leuke tijd gehad op camping Na venkove. Voor ons was het de 2 de keer en gaan volgend jaar weer.

Erg gastvrij, ja er zijn regels. Maar als deze er niet zouden zijn....

De kinderen vermaken zich goed met de skelters, het zwembad en het beekje bij die bij de camping ligt. Of ze zochten even de rust op in de kantine.

Wat wij ook erg handig vonden is dat ze voor de kinderen snoep kaartjes hebben. Zodat de kinderen zelf bij de kantine een snoepje of een ijsje konden halen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Na Venkove in Luže, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Na Venkove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.