Camping Na Venkove ****

Weer vandaag-1°-9°

141 reviews over Camping Na Venkove in het Nederlands

Leuk voor jonge kinderen

Anoniem, 30-1-2018

Fijne huur caravan, goedkoop!heerlijk overzichtelijke camping zodat de kinderen lekker konden spelen en wij relaxed konden zitten voor de caravan. Mooie omgeving. Leuk, kampvuur en marshmallows! De familie Hoek is een beetje 'typisch ' en kan onaardig/ bot uit de hoek komen richting kinderen. Denk niet dat ze dat zelf kunnen veranderen, inzicht hebben hierin. Maar dat namen we op de koop toe, zelf vriendelijk blijven helpt denk ik wel.

Super!

Fam vd Berg, 13-1-2018

Erg leuke camping voor jonge gezinnen!

Absoluut een aanrader als je gewoon een relaxte vakantie wil hebben.

Het is vrij klein en je moet niet te hoge verwachtingen hebben van het zwembad. Maar wij hebben een hele leuke twee weken gehad.

Jammer genoeg heeft de familie wel in het verleden wat lastige gasten gehad, waardoor ze geneigd zijn om overal regels voor op te stellen. Maar heb je zelf een vriendelijke houding naar zowel de eigenaren als je mede-vakantiegangers, dan krijg je dat dubbel en dwars terug.

Onze dochter heeft beloofd dat we nog eens terug komen, dus dat gaan we dan maar doen :-)

Gezellige, verzorgde camping en veilig spelen

Fam. den Hoed, 6-10-2017

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest (in 2016 voor de 1e keer). Wederom is het ons goed bevallen. Wij hadden een caravan gehuurd voor ons gezin (3 personen). Dus ruimte zat (7 persoons caravan). Heerlijk genoten van de omgeving, de kleinschaligheid van de camping. De eigenaren en het personeel zijn vriendelijk en bereid om dat beetje extra te doen.

In de omgeving is voldoende te beleven (natuur, rodelbaan, grotten, leuke stadjes), je kunt zelfs een helikopter vlucht doen vanaf de camping (een aanrader).

Ook kan je in de buurt (20 min rijden) duiken in een oude steengroeve (Lom Lestinka), met een duikschool waar je ook spullen kunt huren. In dit meertje kun je zwemmen, grote handtamme vissen zien (grote karpers, steur, rivierkreeftjes).

Wij gaan zeker nog een keer terug, al is het maar dat je er heerlijk kunt bijkomen van een jaar hard werken.

Heerlijk vakantie gehad

Fennelien, 3-10-2017

Voor het 2e jaar op rij een ingerichte vouwwagen gehuurd. Omdat we nog keus hadden van plek, hebben we dezelfde plek als vorig jaar (nr 8) gekozen.

En ondanks dat de camping al vrij leeg was ( wij waren aan het eind van het seizoen), was het weer enorm ontspannen.

Juist omdat je voor de 2e keer heengaat, weet je al een beetje wat er komt. En dat vonden wij heerlijk! Enorm ontspannen, lekkere koffie na de lange rit, de kussens weer klaar in de stoelen bij aankomst.

Wij waren wat te vroeg,(accomodatie beschikbaar vanaf 15.00u, maar we waren er al om 13.00u omdat alles onderweg meezat) maar konden al vrij snel in onze tent.

Er waren meer skelters bijgekocht, waardoor er nog meer kinderen mee konden spelen.

Wat wij ook fijn vonden was, toen er code geel afgegeven werd ivm. het weer, dat we goed gewaarschuwd en voorbereid werden op wat we konden verwachten. Ook werden er noodnummers uitgegeven, voor het geval er tijdens de nachturen iets zou gebeuren.

Ondanks dat wij zo laat in het seizoen aankwamen, en de animatie al weg was, werden er nog dingen georganiseerd door de familie.

Wederom een ontspannen, mooie vakantie! En wat ons betreft niet de laatste keer dat we daar heen gaan!

Voor ons nooit weer!!

Joys, 28-9-2017

We vonden de camping mooi opgezet! Autovrij dus voor de kinderen ideaal. Hierdoor lijkt het een kindvriendelijke camping. Alleen weten de eigenaren niet hoe met kinderen (en overige campinggasten) om te gaan. Springen in het zwembad mocht niet, slippen met de skelter werd ook niet toegestaan. En toen onze zoon zijn mes onder het kraantje wou omspoelen,omdat deze was gevallen, kreeg hij ook een waarschuwing dit moest bij de afwasgelegenheid gebeuren. Bij aankomst krijg je 8 douchemunten. Het lijkt alsof je de ze krijgt. Deze stonden uiteindelijk op de rekening. Sanitair is verouderd, hoeft niet slecht te zijn, maar wel als het niet schoon is. Onze zoon wou niet douchen en wij zijn heel wat gewend! Ze weten je niets van de omgeving te vertellen, gek als je er al 12 jaar woont. De eigenaren lijken er geen lol aan te hebben en dan hebben wij het niet over Patrick. Alles is teveel. Weinig interesse in de gasten.

Alleen bij het uitzwaaien waren ze enthousiast. Voor ons nooit weer.

Leuke gezellige familiecamping

Fam. Van Hees, 29-8-2017

Wij hebben met drie kinderen een week gekampeerd met de tent op camping Na Venkove en dat is ons heel goed bevallen!

Pluspunten:

- De camping is eerder kleinschalig en autovrij. Mooie 'groene' plaatsen.

- De ruime en gezellige kantine (opgeknapte schuur, veel charme!) is heel mooi. Je kan er ontbijten, ze is bijna de hele dag geopend, er staan speeltoestellen voor de kinderen. Ze hebben er zelfs lactosevrije melk voor in de cappuccino!

- De vele go-carts zijn geweldig voor de kinderen.

- Een fijne rustige omgeving. Over het algemeen is het 's avonds en 's morgens rustig, maar houd er rekening mee dat er op een camping natuurlijk altijd mensen zijn die hun kinderen niet goed in de hand hebben of die lang luid blijven praten.

Mindere punten:

- Er zijn inderdaad verschillende regels (o.a. over het gebruik van de go-carts), maar wij vonden dat deze het leven op de camping alleen maar aangenaam maken. Op die manier weet iedereen waar hij aan toe is! Een voorbeeld: de go-carts mogen gebruikt worden tussen 09.00u en 21.00u. Zo vermijd je 's morgens vroeg én 's avonds laat een hoop lawaai, perfect geregeld!

- Het sanitair is niet hypermodern, maar kan er mee door. Wij vonden wel dat het vaker schoongemaakt zou mogen worden.

Wij hebben een fijne week gehad, zowel op de camping als tijdens uitstapjes.

Leuke camping met nodige verbeterpunten.

Fam van Osch, 23-8-2017

Pluspunten:

Mooie ligging

De speeltuin

De skelters

Het zwembad is prima voor jongere kinderen

De kantine

Autovrije camping

Echter zijn er ook nog wel wat punten die in onze ogen verbeterd mogen worden. Het sanitair gebouw is verouderd en wordt niet altijd even goed schoon gemaakt.

De familie zou zich wat meer open mogen stellen naar hun gasten toe. Het minste wat je toch kan doen is je gasten begroeten!

Het terras zou ook aangepakt mogen worden en de kampvuurplaats zou wat centraler mogen liggen, onze kinderen hebben het broodjes bakken bij het kampvuur dit jaar heel erg gemist.

We hebben een fijne vakantie gehad maar dit kwam zeker door de gezellige mensen die om ons heen stonden en niet door de eigenaren. Voor ons was een bezoek aan deze camping eenmalig

Super camping voor gezinnen met kinderen!

Peet, 18-8-2017

Wij hebben een hele leuke tijd gehad op de camping. De camping ligt in een mooie omgeving met veel gezellige dorpjes en stadjes in de buurt. Voor sommige uitjes moest je wat ver rijden, maar wij vonden dat niet hinderlijk. Zo zie je gelijk wat van de mooie omgeving.

De vouwwagen was keurig schoon en ook de camping ziet er netjes en verzorgd uit. Het sanitairgebouw is wel verouderd, maar prima te gebruiken. Lekkere warme douches. We misten wel zeep bij de wc's.

De skelters zijn super leuk voor jong en oud en ook de speelschuur vonden we erg leuk voor onze kinderen. Terwijl wij een bakje koffie deden speelden de kinderen daar heerlijk.

Aanrader om uit eten te gaan: Restaurant Polanka in Nove Hrady. Heerlijk eten en Engelse kaart aanwezig. Er is een speeltuintje bij het restaurant en het staat in een schitterende omgeving. Kwartiertje van de camping vandaan.

De animatie was minimaal maar wel leuk, onze kinderen hebben genoten. De twee meiden deden het erg leuk en waren enthousiast!

Het beheerdersechtpaar is vriendelijk, maar mag wel wat meer enthousiasme uitstralen. De zoons doen dit overigens wel.

Geen camping om naar terug te gaan

Fam van Gessel/Nijland, 17-8-2017

De reviews die ik eerder had gelezen gaven een indruk die wel goed overkwam. Tot onze teleurstelling was het niet wat wij hadden verwacht. De eigenaren doen weinig tot geen moeite om je te leren kennen. Na twee weken werd ons nog steeds gevraagd op welke plek we stonden en welke familie we waren. Ze zijn stug en onvriendelijk. Bij het weggaan werd ons geen goede reis gewenst. Het sanitair is sterk verouderd en vies. De goten in de douches lagen vol met zand en haren en werd maar om de drie dagen schoongemaakt. Het sanitairgebouw is een gebouw wat je eerder aantreft op een festival. Krap, nauwelijks verlichting in de douches. 's Avonds kon je het niet zien.Het wc papier was regelmatig op en ook het zeep om je handen mee te wassen. Op de site werd beloofd dat er gratis en goede WIFI was. Ook dit was er niet. Op onze plek was het WIFI bereik zeer slecht. \Er waren veel regels en met name wat er allemaal niet mag. Onze kinderen kregen zelfs een verbod om te zwemmen! (met 30 graden) Onbegrijpelijk! Er werd zeer onvriendelijk tegen de kinderen gedaan. Ook mocht er niet geslipt worden met de skelters. Kortom; wat wil je zijn? Een familiecamping of een seniorencamping? De bezienswaardigheden liggen ver van de camping af en de eigenaren deden ook geen moeite om je wat te vertellen over de omgeving bij binnenkomst. Kortom; geen enthousiasme, geen sfeer, zeker geen camping waar wij terugkomen!

Overigens; de omgeving en het land Tjechie vinden we wel de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Oja, ook wij gingen eerder weg van de camping, maar kregen het geld ook niet terug.

Hele leuke camping voor kinderen

Familie Jacobs, 17-8-2017

Op de camping waren veel kinderen om mee te spelen en werd iedere dag wel iets laagdrempeligs georganiseerd voor de kinderen. Wij hadden niet gereserveerd maar was gelukkig nog plaats voor ons op het tentenveld. De eigenaren en personeel doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Het sanitair bestaat uit losstaande units, maar wordt prima schoongehouden.

In de omgeving is van alles te doen en te zien. Dit was voor ons de tweede camping tijdens onze rondreis door Tsjechië en Slowakije.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Na Venkove in Luže, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Na Venkove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Na Venkove scoort een 7.91 uit 10 op basis van 141 reviews.