We hebben een aantal aanbieders voor Luže voor je op een rij gezet:

vakantie Luže

We hebben een aantal aanbieders voor Luže voor je op een rij gezet:

Reviews over Luže

Lief plaatsje, klein en overzichtelijk.

emmasikken
    30-7-2014

Leuk plaatsje, niet groot, maar heeft een supermarktje, wat winkeltjes (tip: winkeltje boven de supermarkt) en 2 restaurantjes waar je prima kunt eten. Verder de burcht en mooie kosumberk kerk. Het plaatsje zelf is zo klein dat je het in een uurtje wel gezien hebt. Voor boodschappen gingen wij ook wel naar de Tesco 10 minuten verderop of toch naar Chrudim.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij dorp met heerlijke restaurants!

Miriam van Eijndhoven
    11-8-2010

Vlakbij dit dorp ligt camping Na Venkove wat wordt gerund door Nederlandse mensen. Wij zijn hier geweest en hebben dan ook verschillende keren buiten de deur gegeten in de verschillende restaurants van Luze. Vooral Le Barteloumay is een restaurant waar je zeer goed (je krijgt erg veel!)kan eten, alles is vers bereid en alles wat over is kan je nog mee naar huis krijgen ook. En dit alles in onze ogen voor spotprijzen! Bij hotel Viden kan je ook heerlijk eten. Hier hebben ze een duitse kaart, dus wat makkelijker voor buitenlanders om te bestellen. De mensen spreken een beetje engels maar doen hun best om je te begrijpen en om de kaart uit te leggen. Verder viel er in onze ogen in het dorp niet veel te beleven. Er is een supermarkt, een bank en een bowlingbaan/restaurant waar je pizza kan eten. Het is een echt Tjechisch dorpje.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Luže scoort een 7,4 uit 10, op basis van 31 reviews