Reviews over Krouna

Zijn er in september 2004 geweest met 5 personen

John van Lier,
    22-8-2006

Zijn er in september 2004 geweest met 5 personen. We zijn op de motor gegaan en die kun je erg makkelijk stallen daar aangezien er een grote overkapping bij de tuin zit.

Het huis is bijzonder groot en mooi. De eigenaar heeft het eigenhandig verbouwd. Die spreekt ook een beetje Engels.

Voor wat betreft de betalingen was er een Nederlandse tolk bij, dus dat zat wel goed.

Achter het huis is er nog veel meer ruimte, waar je o.a. kunt batmintonnen, evt. potje voetbal en 's avonds gezellig een kampvuur kunt maken.

Het hout hiervoor mag je zelf in kleine stukken hakken. De spiezen voor het vlees ( 1 meter lang)staan al klaar.

Het enige nadeel wat ik vond is dat er in de omgeving niet echt veel te doen was. (is misschien nu wel anders).

Wel redelijke wegen voor motorritten, alhoewel het ook vaak uitkijken was ivm de kuilen in de weg.

Dagje Praag is ook goed te doen hiervandaan.

Al met al zal ik hier best nog wel eens een keertje terugkomen.

Gereisd met vrienden in september 2004