Ceska Trebova

Vakantie in Ceska Trebova

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Ceska Trebova

Reviews over Ceska Trebova

• 9Martin06-08-2010

voor de 2e keer een succes

Dit jaar voor de 2e keer dit huis bezocht. Hadden geweldig weer en hebben dan ook volop genoten van het zeer goed onderhouden zwembad. Ideaal is ook dat de winkels op loopafstand zijn. Eigenaresse van het huis is echt toppertje.We moesten helaas een ziekenhuis bezoeken. Ze regelde binnen 10 minuten dat we bij een arts terecht konden en ging zelf mee, zelfs bij het herhalingsbezoek een paar dagen later. Echt top.

• 2Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

januari 2010

• 9roberto anatra14-12-2009

tuffo anni 70

ottima come l'italia anni 60/70 bella gente cortesia e ospitalita' valori persi da noi

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Martin31-08-2008

de moeite waard

Een stadje omgeven door een prachtig landschap met veel hoogte verschillen en bossen. In de buurt is veel te doen. Van wandelen, bezienswaardigheden maar ook voor de kinderen. (aquapark,stoomtrein) Zoek je een bruisend uitgaansleven of drukke stranden dan ben je hier aan het verkeerde adres.

• 9Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Kees Nieuwenhuijsen30-08-2008

prima huis en omgeving

Prima huis: groot en goed voorzien. Lekker groot zwembad. Ceska Trebova is een stadje met een aardig centrum, niet spectaculair maar wel met alle voorzieningen. De mening van de vorige beoordelaar, dat de mensen onaardig zijn, kunnen wij niet onderschrijven: ondanks de taalbarriere is men behulpzaam en vriendelijk. Dit hangt natuurlijk ook van jezelf af...

• 9Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2008

• 3miranda26-07-2007

Ceska Trebova, is een troosteloze plek. De mensen zijn daar niet aardig, niet behulpzaam.Er is daar niets te beleven. Het huis langerova was prachtig maar daar heb je ook alles mee gehad. Voor ons nooit meer.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur