Sorteren

vakanties Pardubický

Reviews over accommodaties in Pardubický

Heerlijk ontspannend authentiek hotel.

Suzanne
    1-5-2017

Heerlijk hotel met leuke verschillende kamers onder het schuine dak van het landhuis. Het gebouw dateert uit 1892 en is volledig gerenoveerd. De kamers zijn gesitueerd rondom een prachtige binnenplaats waar elk moment van de dag zon of schaduw te vinden is. Wij zijn nu meerdere malen in het hotel geweest en genieten elk jaar weer van de rust en de goede service. Ontbijt wordt verzorgd door de eigenaars en wat heel fijn is, is dat ook de hotelgasten gebruik mogen maken van de 'campingkeuken', zodat je zelf je lunch en avondeten kunt koken. Er zijn ook prima restaurantjes in de buurt trouwens.

Paardrijden is fantastisch op deze plek!

rustig vakantiepark

Virgilio
    27-8-2016

Rustig park, huis is sober ingericht. Wel een vaatwasser en wasmachine, maar geen bank of sofa in huiskamer en ook geen tuinmeubilair. Huis heeft twee badkamers en drie slaapkamers met totaal 10 slaapplaatsen zodat deze huizen bewoond worden door drie Tsjechische families of 1 Nederlandse familie. Omdat er zoveel slaapkamers zijn, is er weinig leefruimte . Zwembadje is aanwezig en deze is schoon.

paardrijden

Marina
    10-5-2016

Fantastische natuur en super paardrijden

Heerlijke plek!

Familie Kivits
    28-9-2014

In 2014 was ons derde bezoek. We genieten van de gastvrijheid, de prachtige omgeving en vooral de paarden en geweldige lessen en buitenritten! De omgeving is prachtig en je kunt genieten van de wandelingen en fietstochten! Het hotel is echt prima met de ruime familiekamers, goed verzorgd ontbijt en sinds 2014 vernieuwde (camping)keuken ook voor hotelgasten. Ook steeds meer activiteiten op het terrein voor de kinderen. Schommel en tafeltennistafel zijn nieuw sinds 2014. Om de dag wordt er 's avonds voor je gekookt als je dat wilt. Bij deze locatie zie je de andere gasten geregeld rondlopen, op de binnenplaats zitten of bij het gezamenlijk diner. Veel contacten dus en daar moet je van houden. Maar er zijn genoeg plekjes om even lekker alleen te zitten als je dat wilt.