Sorteren

vakanties Pardubický

Reviews over accommodaties in Pardubický

Familie Bleeker
    29-8-2018

In juli 2018 zijn we voor het eerst met 2 kinderen (6 jaar en 1 jaar) naar deze kleinschalige camping gegaan. De camping was dermate kindvriendelijk (zwembad, activiteiten, skelters, snoepkaart, heel veel potentiële vriendjes) waardoor onze zoon van 6 echt de tijd van zijn leven gehad. Dan heb je als ouders natuurlijk ook meteen een heerlijke vakantie.

De campingeigenaren waren vriendelijk, behulpzaam en attent. Bijvoorbeeld bij naderende onweersbuien gingen ze langs elke caravan/tent om iedereen persoonlijk te waarschuwen. Bij afwezigheid werden spullen netjes op een droge plek gezet. Top service.

We hadden een vouwwagen gehuurd met alles erop en eraan. Helemaal prima. Het sanitairgebouw is eenvoudig maar prima. Altijd schoon, handzeepjes netjes gevuld en nooit meegemaakt dat het toiletpapier op was.

Kortom we hebben een heerlijke onbezorgde vakantie gehad op deze camping. Aanrader voor ouders met kinderen tot 12 jaar!

Een geweldige camping!

Linda
    27-8-2018

We hebben met ons gezin een geweldige vakantie gehad. Wij herkennen ons totaal niet in de negatieve reacties die we op Zoover hebben gelezen.

De regels die de campingeigenaren hebben opgesteld zijn hele normale regels.

Ik heb geen negatief woord over voor de camping. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam als dat nodig was.

Voor de kinderen was er voldoende vertier. Onze zoon van 6 had alle vrijheid. Hij kon zelf naar het zwembad en de trampoline of op een skelter rijden, met de snoepkaart snoepjes kopen en gaan en staan waar hij wilde. Er is voldoende sociale controle en er mogen geen auto's rijden (behalve bij aankomst en vertrek).

's- Avonds was er animatie, zoals broodjes bakken boven het kampvuur en waterestafette. Echt een enorme aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

Als je even zoekt, kun je in de buurt heerlijk Tsjechisch eten voor weinig. Kortom, een fantastische camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Na 3 jaar op deze camping, blijft het geweldig!

Sander de Vos
    26-8-2018

Kindvriendelijke camping, schoon en goed sanitair, een nederlandse eigenaar, die je hartelijk ontvangt en een kop koffie aanbiedt na een lange reis.

Kinderen vermaken er zich prima in het zwembad, speelhal/kantine, skelters en de beek.

Omgeving is mooi, in de kantine ligt een map met allerlei bezienswaardigheden en dingen om te ondernemen.

Voor ons als gezin hebben we het hier al 3 jaar prima naar onze zin, onze kinderen Isis (10jaar), Meghan (13jaar) en Coen (13jaar) hebben nu alweer aangegeven volgend jaar weer graag naar NaVenkove te willen gaan!

Super leuke vakantie

Familie Jansen
    25-8-2018

Het is een super leuke en kindvriendelijke camping waar wel regels zijn, maar dat is ook wel nodig.

De omgeving is super mooi je kunt er leuke en mooie dingen bezichtigen.

De zoons/personeel zijn echt geweldig met de kinderen.

Het enige wat wij jammer vonden was dat je geen hapje kon eten op de camping zelf.

Wij raden deze camping aan bij gezinnen met kinderen tot een leeftijd van 13 jaar.

Als je echt vakantie wil moet je hier zijn de kinderen vermaken zich hier prima en je hoeft niet overal mee naar toe te gaan.

Prima camping, vooral voor gezinnen met kindren

Bert de W.
    25-8-2018

Drie fijne weken op deze camping geweest.

Vooral voor gezinnen met wat jongere kinderen.

Prima voorzieningen op de camping en als je een vraag/probleem hebt, staan ze voor je klaar.

In de omgeving voldoende eetgelegenheden en interessante plaatsen om te bezoeken