Hotel Flora

ZorghotelWeer vandaag31°17°
Hotel Flora

We hebben een aantal aanbieders voor Flora voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Flora in het Nederlands

Goed hotel. Prijs/kwaliteit wat minder.

Tiny.Rooijendijk.
2-8-2010

Hotel Flora is een goed hotel. De kamers zijn goed onderhouden en schoon. De prijzen van de minibar zijn goedkoop. Het restaurant is goed en de kaart uitgebreid, het eten goed en goedkoop. Bij de duurdere kamers is internet gratis, maar er is maar een computer.Deze is meestal bezet. Was daar voor mijn werk en er waren hoofdzakelijk buitenlanders die ook in Olomouc werkten. Ben er twee keer een hele week geweest.

Gereisd Zakelijk in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flora in Olomouc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.