Hotel Arigone

We hebben een aantal aanbieders voor Arigone voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arigone in het Nederlands

Met oudere kinderen

Service kan veel beter !!

Fam. de Jongh
6-4-2010

Eén van de dames aan de receptie is verschrikkelijk !! Onvriendelijk, onbeleefd en niet sociaal! De kamers zijn mooi en schoon en de kwaliteit va het ontbijt is voldoende. Wel jammer dat er staat aangegeven dat de opneningstijden van de bar tot 00.00 uur zijn, maar deze sluit al veel eerder of is totaal niet open.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arigone in Olomouc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arigone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.