Loučná nad Desnou

We hebben een aantal aanbieders voor Loučná nad Desnou voor je op een rij gezet:

Reviews over Loučná nad Desnou

Het gaat om een berggebied (Kouty nad Desnou) in Jeseniky

Ladka Kolarik,
    18-4-2008

Het gaat om een berggebied (Kouty nad Desnou) in Jeseniky (Noord-Moravië). Men kan met de auto bv. direct naar het skicentrum Cervenohorske sedlorijden. Er zijn in de omgeving mooie boswandelroutes. Het is niet zo druk zoals op de berg Praded - die is ook vanuit Kouty niet zo goed bereikbaar met de auto, men moet veel omrijden. In de bergen onder de berg Praded bevindt zich ook een gezellige kleine gemeente (kuuroord) Karlova Studanka. Het is een mooie omgeving en een gezellig gebied om in de bergen/natuur te wandelen en in de winter om de wintersporten te beoefenen. Eigenschappen: bergen, rust, dorps karakter, met auto goed bereikbaar, zeer frisse lucht en vooral naast de vakantiehuizen in de tuinen - zeer smaakvol drinkwater vanuit eigen waterput die door de gewonen waterleiding naar het huis kan stromen. Accommodatie: klein vakantiehuis voor 6 personen in Kouty nad Desnou "Chata Kouty", eigenaar: Marie Holinkova

Gereisd familie in december 2007

Wij zijn in Loucna het afgelopen wintersport 2006 geweest

Sandra,
    14-4-2006

Wij zijn in Loucna het afgelopen wintersport 2006 geweest en het is echt super om als beginner daar te beginnen. Het is er niet druk, en dat is zo heerlijk. Wij hebben daar een huisje van een gezin gehuurd, volgend jaar gaan wij zeker weer daar naar toe. Sávonds uit eten gaan is spotgoedkoop en ook nog eens heerlijk het eten.

Gereisd anders in Fri Apr 14 2006 20:04:39 GMT+0000 (UTC)
Loučná nad Desnou scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews