Reviews over Lipová-lázne

Jasper,
    29-12-2015

Een prachtig pension op de voet van een berg. Je zit midden in de natuur, maar tegelijk ook dichtbij de plaatsen lipova lazne, jesenik en ramzova. Hierdoor kun je gemakkelijk kiezen uit verschillende skipistes in de buurt. Tsjechië is een relatief goedkoop land om te gaan skiën.

In de buurt zijn ook plaatsen en banen waar je perfect kunt mountainbiken en natuurlijk wandelen.

Het pension zelf:

Wij hebben een appartement en een losse kamer geboekt. Beide waren heel ruim opgezet en erg schoon. In beide zat een zo goed als nieuwe badkamer met een heerlijke warme douche. (Ideaal na een lange dag op de skipiste natuurlijk).

Ook was er wifi bereik op beide kamers waarmee we zelfs netflix en uitzending gemist konden kijken op onze tablet, perfect!

Elke ochtend mochten we weer aan een goed gedekte tafel aanschuiven, met warme broodjes en een ruime keuze aan beleg. Zelfs de koffie/thee, jus d’orange en een eitje ontbrak niet.

De eigenaren waren erg behulpzaam en vriendelijk.

Geweldig

Ton Zevenhoven,
    30-8-2015

Het verblijf in Nas Palac was voor mij de vijfde keer, en ik kijk alweer uit naar de volgende vakantie daar; geweldige omgeving, prima kamer, twee horeca-gelegenheden op loop-afstand en de gastvrouw doet 100 % haar best om het de gasten naar de zin te maken.

heel mooi plekje

Engele en Alie .Ros,
    28-7-2014

Geweldig goed ontvangen. na een lange reis door een ongeluk onderweg naar Tsjechie. wij waren verrast door ons mooi appartement en een geweldig lieve en behulpzame Fam Rotthof die heel veel voor ons heeft betekent . En elke morgen een heerlijk ontbijt met alles er op en aan.

Kortom een echte aanrader.

Schitterende plek en accommodatie

Wilma en Bert Bardoel,
    6-10-2013

We hebben in Nas Palac bijna een week mogen genieten van het mooie pension en de hartelijkheid van de gastvrouw. Hetty probeert het de gasten voor werkelijk 100 % naar de zin te maken en heeft allerlei tips over de omgeving en de activiteiten die daar plaatsvinden. Dat er op 100 meter afstand twee voortreffelijke restaurants liggen is mooi meegenomen. De prachtige natuur in de omgeving maakt het verhaal compleet. Nas Palac: een aanrader!

Genoten

berta0659,
    13-9-2013

Gezellig binnen komen,je voelt je echt welkom bij Hetty.Kamers,douche en

toilet erg schoon. Heerlijk ontbijt, mooie omgeving en 2 restauranten op kruip afstand.

Lipová-lázne scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews