Javornik

Reviews over Javornik

Zeer mooie Wintersportplaats

Sander,
    29-11-2013

De pistes die bij Vysnenydum liggen zijn zeer mooi en zijn goed om op te snowboarden. De gastheer/dame zijn zeer vriendelijk tegen iedereen en maken een verrukkelijk ochtendontbijt waar ik zelf zeer van heb genoten. De avonden zij ook zeer gezellig en hebben een goede sfeer.

Zeker een aanrader!!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Aanrader voor winter en zomer

Ronald Kerkhof,
    9-1-2012

Goed onderhouden huis wat goed schoon is. Zeer gastvrije beheerders die altijd voor je klaar staan. Mooie omgeving midden in het reuzegebergte. Makkelijk bereikbaar met de auto. Nederlands sprekende beheerders.

Mede dank zij de lokatie en zijn service is het een super vakantie geworden.

Gereisd met vrienden in december 2011

fantastische plek

Mirjam Trip,
    3-1-2012

Vysneny Dum is een authentieke tjechische hoeve met individuele slaapkamers incl.toilet/douche (schoon en ruim). De huiskamer met open haard en de ruime keuken zijn knus, praktisch en goed verzorgd en zuiver. Het voelde als een echt thuis en we hebben er enorm van genoten! Het ligt niet ver van de pistes aan een landelijk weggetje. De sympathieke uitbaters bieden optimale service, weten alles van de omgeving en spreken nederlands en tjechisch. Zij staan open voor al je vragen en maken ook reserveringen voor je bij de leukste restaurantjes.

Prijs-kwaliteit een dikke 10! Qua kindvriendelijkheid: kinderen voelen zich hier erg welkom, er is een vloerverwarming voor de kleintjes en een aparte tv-hoek met lekkere zit"hangplek" voor de grotere kids. En vooral: wifi !! We hebben met 3 gezinnen met 6 kinderen en 1 peuter hier een super-wintersportvakantie gehad. Een echte aanrader!

Ook als het 6 graden is kun je gewoon skieen, bovenop de berg is het sneeuwzeker hebben wij ervaren.

Gereisd met vrienden in december 2011

prachtige accomodaties

ydehaas,
    16-3-2010

Vakantiehuizen Javornik I en II zijn aan elkaar geschakeld.

Super geschikt voor grote groepen of zoals wij met z'n vieren gaan, voor nu al de 4e keer.

De sfeervolle huizen zijn van alle gemakken voorzien zoals een keuken met vaatwasser en groot fornuis met oven.Er zijn 2 badkamers in ieder huis met een douche en 1 met een bad.

De woonkamer is voorzien van een gesloten houtgestoken haard en er is ook een tv/video met schotel aanwezig.

De tuin eromheen is dermate groot dat je je wandelschoenen aan kan doen

Zowel in de winter als in de zomer is het een weldaad om hier te verblijven,we genieten van de rust en de omgeving.

Het stadje Trutnov vult al onze andere behoeften aan, zoals goede en goedkope restaurantjes, supermarkten, enz. Het is 1 van de vele leuke stadjes die in de direkte omgeving zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Mooie wintersport en zomer bestemming!

H.Radstok,
    15-1-2010

Leuk,gezellig pension,met mensen die er alles aan doen om je vakantie te laten slagen.

Goed ontbijt,en je krijgt er veel tips over wat er allemaal te doen is in de omgeving en verder. Wij zijn er 3 keer geweest en altijd tevreden.

Fam Radstok Baarn

Gereisd met oudere kinderen in februari 2008