Landhuis Portegies

Familie

Nooit meer!

Ruud
29-3-2011

kwaliteit wijkt ernstig af van de omschrijving.

Douche water wordt regelmatig plotseling heet.

schimmel in slaapkamer. Oven kapot, dvd-speler en satelietontvanger die niet werkt. verwarming die elke dag een uur of twee uitvalt. Openhaard en wasmachine die je beter niet kan gebruiken.

En een eigenaar die niet meewerkt.

2008

Echt een topper, Prachtige villa!

Guus Nieuwboer
29-12-2008

De sevice was goed. We konden prima communiceren met de huisbaas, die prima Duits sprak. Het eten in de restaurants was ook goed. Op de kamers was niets aan te merken. Ook de kindvriendelijkheid was goed. Ze konden lekker zwemmen en op het omliggende land spelen. Het enige minpuntje is dat het een klein beetje hoog op de berg licht. Maar dat is goed voor de dagelijkse beweging denk ik dan maar. Kortom het was een topper

Geslaagde gezinsvakantie

De Breuck - Huys, Olsene (België)
11-8-2008

Het landhuis Portegies in Javornik is ons heel heel goed meegevallen.

Bij aankomst wachtte ons de vriendelijke "bewaarengels" van het landhuis, met een uitgebreide uitleg over waar alles te vinden. We hadden zelfs te veel "basis"inkopen mee, want bv. toiletpapier was reeds aanwezig.

Heel goede accommodatie, goede uitvalsbasis naar Trutnov, Vrchlabi, Spindleruv Mlyn, Harrachov, Adrspach, ... te veel om op te noemen!

Eventuele aandachtspunten is

1) sateliet uitbreiden naar kanaal/sateliet met NL-talige zenders?

2) Zwembad liefst idd volgend jaar investering in verwarming. Bij minder weer water te koud met kids (maar die trokken zich er weinig van aan ;-))

3) De trappen, ja, die zijn er dus voor minder-validen minder toegankelijk, maar is dan wel weer goed voor de fysiek ;-)

4) In de keuken misten we een mixer en dat is zowat het enige waar we kunnen aan denken.

Een aanrader van jewelste! We komen zeker terug! En dan voor 2 weken!

2007

een mooi huis en een fijn zwembad

jannie Rozendaal
25-7-2007

een mooi huis en een fijn zwembad.Je moet wel goed te been zijn en in goede contitie, je moet 45 treden op om bij het huis te komen.goed ingericht

Een ontzettend groot en luxeus opgezette villa met twee verdiepingen wij hebben hier een superleuke vakantie gehad, met een heel goed zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Portegies in Javornik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Portegies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.