accommodatie Javornik met handdoeken(service)

Reviews over Javornik

Zeer mooie Wintersportplaats

Sander,
    29-11-2013

De pistes die bij Vysnenydum liggen zijn zeer mooi en zijn goed om op te snowboarden. De gastheer/dame zijn zeer vriendelijk tegen iedereen en maken een verrukkelijk ochtendontbijt waar ik zelf zeer van heb genoten. De avonden zij ook zeer gezellig en hebben een goede sfeer.

Zeker een aanrader!!!!!

Aanrader voor winter en zomer

Ronald Kerkhof,
    9-1-2012

Goed onderhouden huis wat goed schoon is. Zeer gastvrije beheerders die altijd voor je klaar staan. Mooie omgeving midden in het reuzegebergte. Makkelijk bereikbaar met de auto. Nederlands sprekende beheerders.

Mede dank zij de lokatie en zijn service is het een super vakantie geworden.

fantastische plek

Mirjam Trip,
    3-1-2012

Vysneny Dum is een authentieke tjechische hoeve met individuele slaapkamers incl.toilet/douche (schoon en ruim). De huiskamer met open haard en de ruime keuken zijn knus, praktisch en goed verzorgd en zuiver. Het voelde als een echt thuis en we hebben er enorm van genoten! Het ligt niet ver van de pistes aan een landelijk weggetje. De sympathieke uitbaters bieden optimale service, weten alles van de omgeving en spreken nederlands en tjechisch. Zij staan open voor al je vragen en maken ook reserveringen voor je bij de leukste restaurantjes.

Prijs-kwaliteit een dikke 10! Qua kindvriendelijkheid: kinderen voelen zich hier erg welkom, er is een vloerverwarming voor de kleintjes en een aparte tv-hoek met lekkere zit"hangplek" voor de grotere kids. En vooral: wifi !! We hebben met 3 gezinnen met 6 kinderen en 1 peuter hier een super-wintersportvakantie gehad. Een echte aanrader!

Ook als het 6 graden is kun je gewoon skieen, bovenop de berg is het sneeuwzeker hebben wij ervaren.

Mooie wintersport en zomer bestemming!

H.Radstok,
    15-1-2010

Leuk,gezellig pension,met mensen die er alles aan doen om je vakantie te laten slagen.

Goed ontbijt,en je krijgt er veel tips over wat er allemaal te doen is in de omgeving en verder. Wij zijn er 3 keer geweest en altijd tevreden.

Fam Radstok Baarn

Fantastische Plek. Paradijsje in zomer en winter

Familie Nieborg,
    10-1-2010

Wij zijn hier zowel in de zomer als de winter geweest. Een heerlijk THUIS. van begin tot eind een super verblijf. Je voelt je erg welkom en doordat er ook diverse familie kamers zijn is het SUPER. 's avonds kunnen de kinderen boven slapen en kun je zelf nog even een boekje lezen of een gezellig spelletje doen. Er is genoeg aanwezig voor alle leeftijden. Ook voor een hapje en drankje bij de Open Haard zit je daar helemaal lekker en als je echt tv gek bent, is daar ook een ruimte voor, met nederlandse tv zenders.

Zomers in de tuin in het zwembadje en savonds bij het kampvuur en s winters met de slee langs het huis naar beneden. Ook lekkere wandelingen in de buurt. Helemaal geweldig. het enige nadeel wat ik kan noemen is dat je niet direct vanaf het huis kan skieen, maar even met de auto naar de piste moet rijden. Als je voor het eerst naar Tsjechie wil, moet je zeker dit adres uitproberen. Voor de gevorderde Tsjechie bezoekers zit je hier veel luxer dan waar dan ook.