Sorteren

Reviews over accommodaties in Olomouc

Jasper
    29-12-2015

Een prachtig pension op de voet van een berg. Je zit midden in de natuur, maar tegelijk ook dichtbij de plaatsen lipova lazne, jesenik en ramzova. Hierdoor kun je gemakkelijk kiezen uit verschillende skipistes in de buurt. Tsjechië is een relatief goedkoop land om te gaan skiën.

In de buurt zijn ook plaatsen en banen waar je perfect kunt mountainbiken en natuurlijk wandelen.

Het pension zelf:

Wij hebben een appartement en een losse kamer geboekt. Beide waren heel ruim opgezet en erg schoon. In beide zat een zo goed als nieuwe badkamer met een heerlijke warme douche. (Ideaal na een lange dag op de skipiste natuurlijk).

Ook was er wifi bereik op beide kamers waarmee we zelfs netflix en uitzending gemist konden kijken op onze tablet, perfect!

Elke ochtend mochten we weer aan een goed gedekte tafel aanschuiven, met warme broodjes en een ruime keuze aan beleg. Zelfs de koffie/thee, jus d’orange en een eitje ontbrak niet.

De eigenaren waren erg behulpzaam en vriendelijk.

Geweldig

Ton Zevenhoven
    30-8-2015

Het verblijf in Nas Palac was voor mij de vijfde keer, en ik kijk alweer uit naar de volgende vakantie daar; geweldige omgeving, prima kamer, twee horeca-gelegenheden op loop-afstand en de gastvrouw doet 100 % haar best om het de gasten naar de zin te maken.

uitzicht exelent super kamers

Mark
    10-7-2015

Hotel Plumlov is een eerstklasse hotel in zijn beginfaze dus zijn er nog kleine dingetjes die ze moeten verbeteren .maar echt nettjes schoon en kwaliteit

Prima camping als uitvalsbasis

Niek
    15-8-2014

We kwamen aan op een zonnige dag en zetten de vouwwagen neer met uitzicht op de vallei. Prachtig. Helaas werd dit uitzicht de volgende dag verstoord door een Tsjech die zijn auto frontaal voor onze uitgang pootte. Blijkbaar staan Tsjechen graag dicht op elkaar. Dat geeft wel een beklemmend gevoel, ondanks dat de camping erg groot is en je alle mogelijkheden hebt om zelf een plekje te kiezen.

De faciliteiten van de camping zijn prima, al zou het sanitair wat vaker schoongemaakt kunnen worden.

De ligging is mooi als uitvalsbasis voor een bezoek aan de grotten, die onvergetelijk zijn, je zit namelijk midden in de Moravsky Karst. Weinig Nederlanders, voor sommige waarschijnlijk een zegen, voor onze kinderen niet zo leuk, daarom gingen we veel weg.

Voor het zwembad en de douches moest apart betaald worden, dat was een tegenvaller.

goed pension, vlakbij centrum

ChSt
    13-8-2014

Eenvoudig pension, met zeer vriendelijke bediening.

Ligt aan de doorgaande weg naar het centrum.

Zowel eigenaar als personeel zijn gastvrij. Veel wandeltips in de omgeving ontvangen. Er wordt goed Duits gesproken. Tijdens ons verblijf waren er alleen Tsjechische gasten, ook in het bijbehorende restaurant.

Prijs/kwaliteit is goed - geen luxe maar wel schoon en netjes.

Bijbehorende restaurant serveerde goede gerechten tegen een redelijke prijs. Er is een Duitse kaart aanwezig en toen ik een gerecht niet kon lezen liet de eigenaar mij de groente zien.

Kamer was eenvoudig met aparte badkamer en werd dagelijks schoongemaakt.

Kortom, prima adres voor een aantal overnachtingen.