Hotel Mercure Ostrava Center

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Ostrava Center voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Ostrava Center in het Nederlands

Zakelijk

Een prima hotel en makkelijk te bereiken

Bert Hennink
13-4-2017

Ik ben hier nu twee keer geweest voor een zakelijke trip en beide keren heb ik er een prima verblijf gehad.

De kamers zijn schoon en verder netjes verzorgd.

Het ontbijt is een uitgebreid buffet met de mogelijkheid om een ommelet naar eigen keuze te laten bakken. Echte koffie ook.

Het personeel is zeer behulpzaak en vriendelijk waardoor je je een gewaardeerde gast voelt.

Allen de kamers aan de voorkant kunnen wat straat lawaai hebben want er rijden aardig wat trolleybussen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Ostrava Center in Ostrava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Ostrava Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.