Hotel Parrot

Laatste review

Een om terug te keren.

joske,
28-8-2012

Het hotel heeft ruime, mooie kamers met wifi en internetaansluiting.(gratis) Ook staat er een fles water in de kamer, bij gebruik ervan staat de volgende dag een nieuwe fles.(gratis) Ruime badkamer met bad, lavabo, wc, haardroger, voor iedereen een tandenborstel en een tube tandpasta. Handdoeken worden dagelijks ververst. Het ontbijtbuffet is heerlijk en het aanbod is meer dan genoeg. Het aangeboden avondeten (190cz kronen) in buffetvorm is heerlijk, keuze uit een 3tal gerechten met pasta, rijst of friet. De manager en enkele personeelsleden spreken goed engels. Al het personeel is heel behulpzaam en doet er alles aan om u een aangenaam verlijf te bezorgen. Er is priveparking bij het hotel met camerabewaking. De receptie 24/24 open. Wij gaan volgend jaar zeker terug.

1 review over Hotel Parrot in het Nederlands

Een om terug te keren.

joske
28-8-2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parrot in Frýdek-Místek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parrot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.