Camping Autocamping Olesna

CampingWeer vandaag30°15°
Camping Autocamping Olesna
7,3

2 reviews over Camping Autocamping Olesna in het Nederlands

leuke camping voor een aantal dagen. Naastgelegen aquapark is erg leuk maar prijzig voot tsjechische begrippen. Nadeel dat er een openbaar pad over de camping loopt waardoor de camping dag en nacht voor iedereen toegankelijk is. In het weekend veel jeugd en daardoor lawaaierig en te weinig toiletten en douches.

Aan meer met fantastisch zwembad.

Familie Herlaar
20-8-2009

De camping is mooi gelegen aan het stuwmeer Olesna in NO-Tsjechië. Vrijwel alleen Tsjechen. Fantastisch binnen- en buitenbad (2 euro entree) en een bowling. Naast de camping is een 4-sterrenhotel waar je heerlijk en goedkoop kunt eten. Grote supermarkten van Albert (Ahold) en Fresco vlakbij. Caravangedeelte is in juli vrijvol. Voor de tenten is het aflopende deel naar het meer gereserveerd; daar heb je veel ruimte en een mooi uitzicht op de bergen. Sanitair is modern maar te klein. Als wij in de buurt zijn gaan we hier zeker nog eens naar toe (voor 12 euro per nacht).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamping Olesna in Frýdek-Místek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamping Olesna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamping Olesna scoort een 7.25 uit 10 op basis van 2 reviews.