Sorteren

Reviews over Frenstát pod Radhostem

Zeer degelijk

Nico
    10-9-2011

We hebben met z'n drieen een houten bungalow gehuurd. Viel een beetje klein uit in het begin, maar was uiteindelijk zeer goed te doen. Wel zeer warm binnen als het weer warm is. Zeer vriendelijk mensen aan het onthaal. Het aquapark dat wat verderop ligt is zeker een aanrader. Alleen het restaurant viel tegen. Eten zonder veel smaak en soms zelfs echt slecht.

nette camping

m. van dijk
    29-8-2008

Prima camping met mooie kampeerplaatsen, goed onderhouden en schoon sanitair. Tevens verhuur van houten bungalows die eveneens prima in orde zijn. Naast de camping is een leuk aquapark gelegen. Bij een langer verblijf dan 5 dagen gratis entreekaarten voor dit waterparadijs. Wij komen zeker nog terug op deze camping!!