Bestemmingen in Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

Sorteren

vakanties Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

Reviews over accommodaties in Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

zeer vriendelijk hotel

marcel scholtens
    28-12-2017

de voorzijde van het hotel schept niet zulke goede verwachtingen.

Heb er 5 maanden door gebracht. De keuken is zeer goed. de ligging is ook perfect bent met 5 min lopen in het stad centrum.waar vele restaurantjes aanwezig zijn. Ook de wellnes is perfect. kunt s'winters op een uurtje rijden skieen . en ook de omgeving bied leuke uitstapjes.

Fantastische vakantie

maastricht couple
    20-5-2017

Vriendelijke service, schone en goede faciliteiten, goede keuken.

Een prima hotel en makkelijk te bereiken

Bert Hennink
    13-4-2017

Ik ben hier nu twee keer geweest voor een zakelijke trip en beide keren heb ik er een prima verblijf gehad.

De kamers zijn schoon en verder netjes verzorgd.

Het ontbijt is een uitgebreid buffet met de mogelijkheid om een ommelet naar eigen keuze te laten bakken. Echte koffie ook.

Het personeel is zeer behulpzaak en vriendelijk waardoor je je een gewaardeerde gast voelt.

Allen de kamers aan de voorkant kunnen wat straat lawaai hebben want er rijden aardig wat trolleybussen

Zeer goed hotel

nick
    17-8-2015

Een net en zeer goed hotel, de directe omgeving is wat minder. Maar op 10 minuten rijden zijn er restaurants, winkels en de stad

Leuke camping direct aan meertje en bij grote stad

booijohan
    23-9-2014

leuke camping voor een aantal dagen. Naastgelegen aquapark is erg leuk maar prijzig voot tsjechische begrippen. Nadeel dat er een openbaar pad over de camping loopt waardoor de camping dag en nacht voor iedereen toegankelijk is. In het weekend veel jeugd en daardoor lawaaierig en te weinig toiletten en douches.