Géén boekingskosten

Meer pension info

59 Reviews over Vraz

• 10Pavla31-07-2020

superrrrrr

Gewoon weer geweldig in een super pension met de fantastisch fam Endrst. Je komt niks te kort en alles is super verzorgd als het aan ons ligt volgend jaar weer😘😘

• 9Ingrid Kemerink op Schiphorst-Kamphuis04-10-2018

Uitstekend verblijf.

Een heel fijn pension, rustig gelegen met grote tuin en zwembad. Er is een ruime parkeerplaats voorhanden, die 's nachts afgesloten wordt. Kamers zijn groot met balkon en schoon. Er is voldoende kastruimte.De badkamer is groot genoeg en wordt elke dag netjes schoon gemaakt. Het ontbijt is ruim voldoende en er is volop keuze, het wordt aan tafel geserveerd. Ideaal voor een bezoek aan Praag en veel wandelmogelijkheden in de omgeving. De eigenaar spreekt uitstekend Nederlands en houdt van een praatje. Het eten in het restaurant is heerlijk. De menukaart is uitgebreid, er is vol op keuze.

• 10Paula van Geerenstein30-09-2018

Voor ons volgend jaar weer

Wij komen nu al zo'n 16 jaar bij deze geweldige familie en dat wil zeggen 2 weken aan een gesloten voor die tijd was het 1 nachtje. Wij kunnen niks anders dan lof uitspreken over ze. De kamers netjes alles is aanwezig, eten is ruim voldoende en vriendelijkheid ten top. Wij kunnen geen min punten ontdekken. Dus als je een fijne vakantie wil raad ik dit pension echt aan en dan zul je een heerlijke onbezorgde vakantie ervaren.

• 9Marlies Schouwenburg11-08-2017

Thuiskomen in Tsjechië

Voor de 3e keer weer ontzettend genoten bij Karel en zijn familie. Voor zowel volwassenen als kinderen een perfecte plek voor een heerlijke vakantie. Kamers schoon, eten heerlijk en veel vermaak. Ook in de omgeving ontzettend veel te doen en te zien en dat voor een super prijs.

• 10Trea16-08-2016

Zijn er 3 nachten geweest met 3 kinderen (18,15 en 8). 2 en 3 persoons kamer waren schoon , ruim en van alle gemakken voorzien. Het restaurant was perfect heerlijk gegeten voor elk wat wils. Karel de eigenaar die perfect nederlands spreekt was altijd in voor een praatje en kan je veel tips en informatie geven voor de omgeving. Kortom voor een uitstapje naar Praag en omgeving zeker een aanrader en we komen zeker nog een keertje weer terug.

• 10Peter04-08-2016

Heerlijk verblijf

Gasrvrij pension. De kamers zijn iets gedateerd, maar erg schoon en verder goed ingericht. Eigenaar spreekt Nederlands en helpt bij alles en geeft goede tips voor mooie plekjes in de imgeving. Eten was erg lekker! Kortom zeker een aanrader!

• 10Jan en Rieky van Bussel25-07-2016

Supper Pension Vraz om nooit meer te vergeten, top

De Pension wordt beheert door Jan en Karel waarvan Karel perfect Nederlands spreek en zeer gezellig in omgang is. Hij kan je goed wegwijs maken in de omgeving en geheel Tsjechië! De kamers zijn super en worden iedere dag schoongemaakt en handdoeken regelmatig en/of minimaal om de 2 dagen vernieuwt. Verder is er een zwembad aanwezig voor verkoeling. Ook een mooi grote tuin waar goed te vertoeven is. Pension Vraz is gelegen bij Beroun in het dorp Vraz. Goede aansluiting om met de bus naar de metro te gaan en van daaruit naar de stad Praag om deze te bezoeken. Vanaf Vraz is het ongeveer 15 km naar Praag. Vanuit Vraz kan je naar vele bezichtigen toe in de omgeving, Karel heeft altijd wel tips daarvoor. In het restaurant van de Pension kan je Nederlandse gerechten en zowel Tsjechië menu kiezen. Het eten is perfect en je komt niets te kort. Bier liefhebbers komen niets te kort ook de overige drankjes natuurlijk niet. Wij kijken op een gezellige verblijf terug.

Wij hebben geen minpunten en komen weer graag terug in Vraz.

• 9Gerry Hermsen18-07-2016

Warm en zeer gastvrij welkom!

Zeer vriendelijke pensioneigenaar die veel talen spreekt, ook Nederlands. Mooi pension met schone kamers, mooie tuin, goed ontbijt en voor de warme maaltijd een uitgebreide kaart. Je hoeft niets eens te reserveren! Eten is van prima kwaliteit. Gastheer stelt zich bescheiden op maar staat meteen voor je klaar als je om informatie vraagt.

Wij kunnen niets bedenken wat niet goed is en gaan zeker vaker gebruik maken van deze geboden gastvrijheid. De afstand tot Praag is dagelijks goed te overbruggen met auto maar zeker ook met openbaar vervoer.

• 10robzijlemaker19-08-2015

Heerlijk verblijf!

We hebben heerlijk verblijf gehad hier! Lekker klein zwembad om af te koelen na lekkere dag in Praag of andere bezichtingen in omgeving. Karel laat je gelijk op je gemak voelen en geeft leuke tips. We hebben heerlijk gegeten in pension Vraz! Echt topkwaliteit.Wij komen zeker volgend jaar weer terug! Niets op aan te merken dus. Dank voor je gastvrijheid Karel!!

• 10Menno08-05-2015

Echt super! We komen er zeer zeker weer!

zijn er na 6 jaar weer geweest, super ontvangst en Karel weet alles nog super gezellig en goed te eten . Karel staat 100 wat zeg ik 200% voor je klaar en regelt van alles voor je . We hadden pech met de auto en Karel begeleid je tot in de laatste puntjes van de Anwb tot naar de garage brengen waar de auto staat zelfs de volgende dag belt hij ons privé op om ons te vragen hoe de terugrit gegaan is . De kamers zijn simpel maar goed voorelkaar, netjes schoon met een nette douche . Het eten is echt super maar natuurlijk smaken verschillen. Genoeg keus! Als je iets wilt weten voor uitstapjes of metro tijden of winkel tijden enz. vraag het Karel en hij verteld je wat je wilt weten. Kan nog lang door slijmen hier ik zou zeggen ga er zeker heen en je wordt niet teleurgesteld echt Top!!! Wij komen zeer zeker weer terug!! Ook de kinderen hebben hun prima vermaakt! Nogmaals bedankt voor de fijne dagen en alle hulp die je hebt gegeven ivm auto pech!! Groetjes en tot snel!!

Pension Vraz info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden