Camping Obora

• Onvoldoende: 1 - 5

Bijzondere Camping

Annick
15-10-2016

Wij hebben deze camping aangedaan omdat hij op onze route lag. Wij hebben de Elbe van Praag naar Cuxhaven gefietst. Het was alsof we 30 jaar terug in de tijd gingen. De eigenaresse was erg vriendelijk, ze heeft deze camping net overgenomen. Het sanitair is erg veroudert. Geen douchegordijn, geen slot op wc deuren, wat overigens meer in Tjechië ontbreekt.De Hygiëne laat erg te wensen over. Hier moet nog veel gebeuren. De locatie is erg mooi, het uitzicht vanaf de camping en goede fietspaden. Fietsen naar Praag is goed te doen en ook naar Melnik, kruizing Elbe-Moldau. De plekken op de camping zijn erg ruim, niet afgebakend, je bent vrij om te staan waar je wilt. Wij waren met een camper dus waren niet direct afhankelijk van het sanitair.

Er is nog heel wat te doen aan deze camping, er is heel wat moois van te maken. Zoals hij er nu bij ligt voldoet hij niet aan de eisen van nu. Hij koste ons ook maar 10 euro per nacht. Wij zouden er in deze staat niet snel terug naar toe gaan.Was wel een hele ervaring!! zeker om te ervaren wat voor een luxe wij eigenlijk hebben. Als hij opgeknapt word is het een hele leuke plek om naar toe te gaan.

Aan de Moldau

Jelte
8-11-2012

Om op doorreis te verblijven is Veltrusy wel geschikt. Het ligt prachtig aan de Moldau, met een ligweide en een strandje. Je staat bijna overal tussen de bomen. Dat hindert verder niets, als je maar geen onweer krijgt... Het sanitair is goed onderhouden, maar gedateerd en van oost-europese kwaliteit. De eigenaar is vriendelijk. Het terrein is verder netjes, maar de eigenaar zelf heeft er rondom zijn woning op de camping een enorme rotzooi van gemaakt.

nooit meer

micheleke
12-8-2008

camping aan de Moldau.

hebben er 2 dagen gestaan en voor ons 2 dagen teveel. Ontvangst was zeer onvriendelijk. Moesten onmiddelijk betalen. Ik vroeg of dit kon met visa en blijkbaar had ze er nog nooit van Visa gehoord. Bij navraag hoeveel stroom we hadden haalde ze haar schouders op. We mochten staan waar we wilden, dus langs het water. Wel last van de muggen. Sanitaire blok, geen verlichting bij de dames. Vuil en het water in de douches liet zogoed als niet weg. Ik dacht dat ik op een camping stond in Frankrijk 30j geleden.

Geen probleem om een vuurtje te maken, gezellig 's avonds rond het vuurtje.

Geen brood te krijgen 's smorgen.

Ik voelde mij niet echt op mijn gemak, geen bewaking, kon zo de camping oprijden ook als had je een kaartje gekregen. Ik ga er niet meer terug

Absoluut vierse camping

Jan Vullers
12-8-2008

Sanitair werd niet gepoetst. Afvoer was verstopt, licht kapot. Met de bus naar Praag was goed te doen.

Geen deur of douchegordijn voor de douches, sanitair wordt slecht schoongemaakt. Ook het terrein zelf lag veel rotzooi. Heel veel last van wespen muggen en andere beesten. Eten in het restaurant viel ook erg tegen. Zwemmen kan alleen in de Vlatava, maar staat aardige stroming.

Voordeel: Dicht bij Praag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Obora in Veltrusy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Obora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Obora scoort een 3.22 uit 10 op basis van 5 reviews.