Vakantiehuis Dvorak

Vakantiehuis

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Dvorak in het Nederlands

de foto's waren heel erg mooi

Fam. Jellema
3-8-2010

Maar de werkelijkheid wel een beetje anders. Het lijkt of we weg gestopt zijn in een garagecomplex. We koijken uit op bomen, garages en veel houten hokjes en voor de deur staat de gezamelijke vuilcontainer. Van de Berounca zien we ook helemaal niets door alle bomen. Achter huis heb je in ieder geval nog een beetje privacy.

Maar..... de rest is prima. Het is groot genoeg voor 5 en zeker voor 2 personen. Het is schoon, de bedden zijn prima en de douche is warm en lekker hard.

2008

dit nooit meer

wim
17-8-2008

home cinema niet volledig dus geen dvd kijken

bedden/matrassen slecht

zwembad niet aanwezig

buitenhaard niet aanwezig

gastoestel slechts 2 pitten doen het

koffiezet apparaat kapot

gordijnen zo dun dat je net zo goed niets kunt ophangen

kinderbed, lig liever op wat vlas en touw

keuken veels te klein voor 5 personen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dvorak in Roztoky, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dvorak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.