Reviews over Roztoky

Met de trein in 20 minuten in het centrum.

marian,
    27-10-2013

Goede schone kamer en sanitair, wifi op de kamer. Lift aanwezig.

Parkeren kan achter het hotel. Ontbijt voldoende keus. Geen diner gebruikt in hotel, restaurant was (oktober) meest gesloten, alleen open toen er een bus vol reizigers was. Restaurants direct aan dezelfde straat aanwezig.

Hotel is 50 meter verwijderd van het treinstation. Inlichtingen bij hotel te verkrijgen.

Wij hadden geen navigatie in Tsjechië, helaas, dan is het hotel best lastig te vinden. Heb je Roztoky eenmaal bereikt, dan ligt het direct aan de weg bij het spoor, 50 meter van het station.

Hotel ligt op de aanvliegroute van de luchthaven van Praag, 's nachts geen overlast gehad. Overdag en 's avonds hoor je de trein en de vliegtuigen wel, maar niet echt hinderlijk.