Reviews over Roztoky

Met de trein in 20 minuten in het centrum.

marian,
    27-10-2013

Goede schone kamer en sanitair, wifi op de kamer. Lift aanwezig.

Parkeren kan achter het hotel. Ontbijt voldoende keus. Geen diner gebruikt in hotel, restaurant was (oktober) meest gesloten, alleen open toen er een bus vol reizigers was. Restaurants direct aan dezelfde straat aanwezig.

Hotel is 50 meter verwijderd van het treinstation. Inlichtingen bij hotel te verkrijgen.

Wij hadden geen navigatie in Tsjechië, helaas, dan is het hotel best lastig te vinden. Heb je Roztoky eenmaal bereikt, dan ligt het direct aan de weg bij het spoor, 50 meter van het station.

Hotel ligt op de aanvliegroute van de luchthaven van Praag, 's nachts geen overlast gehad. Overdag en 's avonds hoor je de trein en de vliegtuigen wel, maar niet echt hinderlijk.

de foto's waren heel erg mooi

Fam. Jellema,
    3-8-2010

Maar de werkelijkheid wel een beetje anders. Het lijkt of we weg gestopt zijn in een garagecomplex. We koijken uit op bomen, garages en veel houten hokjes en voor de deur staat de gezamelijke vuilcontainer. Van de Berounca zien we ook helemaal niets door alle bomen. Achter huis heb je in ieder geval nog een beetje privacy.

Maar..... de rest is prima. Het is groot genoeg voor 5 en zeker voor 2 personen. Het is schoon, de bedden zijn prima en de douche is warm en lekker hard.

Roztoky scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews