Hotel U Veze

1 review over Hotel U Veze in het Nederlands

2006

Het hotel is leuk ,maar is heel donker ingericht en erg en

AJM Rook
4-9-2006

Het hotel is leuk ,maar is heel donker ingericht en erg ouderwets,de kamers zijn groot en mooi heel apart ingericht.Het ontbijt is goed,het warm eten is ook goed de prijs van een overnachting is redelijk. De bus verbinding naar Praag is heel goed,10 minuten lopen van het hotel en 20 min met de trein en je bent midden in het centrum van Praag. Zeker een aanrader als je Praag wilt bezoeken ,in Praag zijn de hotel prijzen een stuk hoger bijna het dubbelen. Een nadeel was de eetzaal gaat om 10 uur dicht en je kunt alleen blikjes drinken krijgen na 10 uur. Het personeel is vriendelijk ze verstaan alleen Engels.Ze hebben bewaakte parkeerplaatsen dat i s super

Gereisd Met vrienden in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U Veze in Nupaky, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U Veze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.