Reviews over Nucice

Prima woning, dicht bij Praag

Hannie,
    8-8-2007

Prima woning, dicht bij Praag. Ook makkelijk te bereiken. Zwembad is niet omheind, dus met kleine kinderen iets minder veilig. Verder ruimte genoeg in huis en heel veel buitenshuis.

Wij zijn al meerdere keren bij huis Cisarova geweest, het

W Boorsma,
    11-8-2006

Wij zijn al meerdere keren bij huis Cisarova geweest, het bevalt ons erg goed.Het is wat oubollig ingericht, maar dat heeft wel wat.Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zeer nette mensen, die zijn er alleen bij aankomst en vertrek. Het zwembad is niet groot, maar prima, en erg schoon. Echt een fantastische tuin, ook voor kinderen erg leuk. Je zit echt 10 minuten van Praag, en in de buurt van een mooi groot en modern winkelcentrum. Ook is daar de Tesco, een grote supermarkt. Heerlijk voor mensen die van winkelen houden. In Lodenice, het naastgelegen stadje zijn geweldige restaurantjes, voor weinig geld. Wij vinden het een aanrader!

Je moet er alleen niet heengaan om te stappen en zo, dat kan je dan beter in Praag doen.

In de zomer zit je er top voor weinig geld, in de winter is er ook genoeg in de omgeving te doen (karlsteyn, Praag, kristalfabrieken,winkels.....)

Nucice scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews