Camping Bucek

Camping Bucek
8,2

94 reviews over Camping Bucek in het Nederlands

Fantastische camping met uitstekende gastheer en g

Michel de Groodt
17-8-2018

Wij hebben weer 2 heerlijke weken te gast mogen zijn bij de familie Wilsing. Fantastische camping, goed en schoon sanitair, heerlijk meer en als extra bonus een heerlijk restaurant. Wij wensen meneer Wilsing en zijn vrouw Teresa succes met de verkoop.

Een prima camping met veel gemoedelijkheid!

Reinder en Greetje
17-8-2017

Voor de tweede keer op deze camping in een mobil-home.Over deze camping alleen maar lof. De camping ligt aan een meer waarin gezwommen kan worden. Gratis gebruik van de waterfietsen en de roeiboot. Wij hebben vaak gegeten in het restaurant op de camping. Wij hebben de cocktail- en grillavond zeer gewaardeerd. Het Tsjechische personeel was heel vriendelijk en probeerde zelfs een woordje Nederlands te spreken. Naast Tsjechische gerechten werden er zelfs bitterballen geserveerd. Deze camping is een echte aanrader voor iedereen die gezelligheid, rust en het gemak van een behulpzame Nederlands sprekende eigenaar op prijs stelt.

Relaxte camping, veel voor de kids

Jan Feikens
5-8-2017

Schoon terrein en superschone sanitair. 's Avonds laat heerlijk rustig. Gezellige sfeer. Restaurant veel keus en niet duur. Ruimte over. Ruimte voor bijvoorbeeld volleybal, voetbal. Super veel voor de kids qua animatie. Vriendelijke eigenaren,

Erg goed!

Ron Jessurun
19-7-2017

Wij waren hier met een camper slechts 1 nacht maar waren graag wat langer gebleven. Mooie verzorgde **** camping: ruim, schoon, mooie ligging direct aan het meer, rustig. Aardige uitbaters. Het restaurant verdient een aparte vermelding: erg goed eten voor nette prijzen en 's ochtens verse broodjes ed beschikbaar; fijn personeel; top! Mooi uitzicht op het meer, Kortom alles klopt en we hopen er nog eens terug te komen. Deze camping kunnen wij met een gerust hart aanraden.

Ontspannen sfeer.

Ruben vd belt
3-7-2017

Heerlijke camping. Deze camping ligt fraai aan een meer, verscholen achter een stuk bos. Dit is een camping waar je prima met het gezin kunt genieten, omdat het 's avonds rustig is. Het is geen camping waar veel jongelui komen. Verder is het netjes (ook het sanitair) en overzichtelijk. De eigenaren zijn vriendelijk en kennen de omgeving goed voor tips.. Het restaurant is helemaal top met een mooi terras, we hebben er meerdere dagen gegeten en het eten was telkens heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk en het waren "Tsjechische" prijzen.

Heerlijke camping met vriendelijke eigenaren

Liesbeth
21-5-2017

Camping Bucek ligt op een heerlijke plek in de natuur bij een meer. Als je een dagje naar Praag wilt ben je daar metijd een half uur. Het is en rustige camping met genoeg faciliteiten voor de kinderen. Bij slecht weer kan je binnen zwemmen maar dit zwembad is erg klein. Het restaurant op de camping heeft prima eten en elke ochtend vers brood. In het meer ligt o.a een trampoline en je kan een bootje huren. De eigenaren zijn vriendelijk maar wel wat streng wat wel te begrijpen is als je hoort hoe streng de regels in Tsjechie zijn. Wij gaan er weer naar terug deze zomer!

Heerlijke vakantie aan het meertje

Rob
7-1-2017

Wij hadden een fantastische grote plek aan het meertje. Niemand voor ons. Naast ons stonden onze vrienden. Heel gezellig gehad.

Camping wordt heel goed onderhouden. Sanitair wordt twee keer per dag schoongemaakt.

In het meertje kunnen de kinderen zich prima vermaken met de speeltoestellen die in het water liggen. Er is ook een verwarmd overdekt binnenbad (€1 per keer).

Grote Lidl en andere winkels vlakbij in dorpje.

Restaurant op de camping (wordt gerund door Tsjechen) is uitstekend, prima eten, niet te duur, vriendelijke bediening. Hier is ook elke ochtend vers ,heel lekker, brood te halen, wel avond van te voren bestellen.

Omdat de camping aan de doorgaande weg ligt naar Praag ben je dus vrij vlot op de snelweg en kan je alle kanten uit. TIP: Als je naar Praha gaat, parkeer dan gratis de auto bij de Shopping Centre "Metropole Zličín" en ga dan met de Metro naar het centrum van de stad. Ideaal.

Verdere leuke dingen om te doen zijn: de grotten van Koneprusy, glasblazerij in Nizbor, door de boomtoppen klimmen en klauteren in Kladno en natuurlijk het kasteel van Karlstejn.

Heerlijke vakantie

de Wilde
29-8-2016

Vriendelijke uitbaters, camping was 's avonds/''s nachts lekker rustig. Wij stonden 1 rij van het meer vandaan. Oude toiletgebouw was gewoon mooi schoon. Bij de douches liep het water wel wat slecht weg.

Kinderen hadden veel plezier bij de trampoline, in het meer en bij het kampvuur.

Mooie uitvalsbasis voor Lidice, terezin, praag, karlovy vary en nog meer.

Eten in het restaurant vonden wij erg lekker.

Penny market en lidl op 4 km afstand, Tesco en albert in rakovnik, coop in Revnicov.

Voor de hond was er gewoon voldoende mogelijkheid om vlak uit de camping al lekker los te kunnen rennen. Heerlijk dennenbos.

Prima camping

Pietsje van der Vaart
21-8-2016

We hebben weer een fijne week gehad op camping Bucek, ook onze dochter van 15 heeft het prima naar haar zin gehad, iedere avond tot een uur of één gezellig om het kampvuur met de jeugd, geen probleem zolang ze maar geen overlast veroorzaakten voor de overige kampeerders. Je rijdt in een half uur naar de prachtige stad Praag, waar je in ons geval, de camper op een bewaakte parkeerplaats achterlaat en zo de oude stad in loopt. Ook de natuur in de omgeving is prachtig en de dorpjes schilderachtig. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Voldoet niet aan onze verwachtingen

Familie
21-8-2016

Camping heeft een goede ligging tov Praag. Wij hadden het gevoel de eigenaren tot last te zijn. Camping vol met regeltjes die niet gelijkwaardig worden toegepast. Bladzijden vol over wat wel en niet mag. Binnen zwembad IEDERE keer 1€ entree + begeleiding van volwassene. Staat sanitair achterin niet ok, voorin beter. Geen reservering wasmachine mogelijk en nog grote mond toe. Kinderanimatie niet leuk. Misschien te hoge verwachtingen die in onze ogen niet zijn waargemaakt. Meer is wel leuk om te zwemmen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bucek in Nové Straseci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bucek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.