Hotel Hladina

2 reviews over Hotel Hladina

Školení

Petr
27-7-2016

Nejlepší je bar a milá obsluha jídlo taky dobrý.

Klidné místo kousek od Prahy

Marek
27-7-2016

Nejvíce se mi líbilo okolí hotelu a soukromá pláž, dále pak příjemná obsluha v restauraci. Nejméně asi staré TV na pokojích.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hladina in Nebrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hladina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hladina scoort een 9.56 uit 10 op basis van 2 reviews.