Pension U Zámku Mělník

Kleine hotelsWeer vandaag-3°-8°
Pension U Zámku Mělník

We hebben een aantal aanbieders voor U Zámku Mělník voor je op een rij gezet:

1 review over Pension U Zámku Mělník in het Nederlands

Briljant. Wat een ruimte.

jjldejong
5-10-2011

Prima, pal bij de kerk en het kasteel gelegen. Heerlijke bedden, prima stoelen, prima verlichting, zitje met barbecue, goeie douche, geweldi ontbijt, en koffie/thee faciliteiten. Een dikke 10 dus!

Gereisd met partner in september 2011
Anna, owner, owner, 24-10-2017
Hello, thank you really very much for this beautiful evaluation, we are happy that you enjoyed your stay :-) With our kindest regards from Melnik, Pension near the castle Melnik ****, Top 10 Pension of the year 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension U Zámku Mělník in Melnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension U Zámku Mělník zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.