Reviews over Kralupy

Eenvoudig, maar doelmatig hotel

Maurits ,
    30-8-2013

Wij logeerden een nachtje in dit hotel. Het is eenvoudig. Een beetje een kazerne die herinnert aan de tijd van het ijzeren gordijn. Niettemin, het ontbrak ons aan niets. Goed sanitair. Ruime kamer. Bed in orde. Alleen een beetje lawaai van de spoorlijn achter het hotel. Eten in orde. De Tsjechische pils was ook oke. En de rekening stemde tot tevredenheid.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

jammer dat dit hotel 20km van praag ligt

tineke,
    7-8-2009

Het is ons prima bevallen in dit wel wat gehorig hotel. Het eten is eenvoudig, helemaal niet VET,maar prima (Voor deze prijs kun je geen culinaire hoogstandjes verwachten) ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR.

Onze reis was 5-dagen en via Bolderman-reizen dit is zeker aan te raden.

Tineke

Gereisd met vrienden in juli 2007

Een aanrader

W.Walburg,
    25-7-2009

Het hotel Sport is een eenvoudig maar schoon hotel.

Ontbijt prima

Diner zeker niet slecht

Er zitten wat dunne muren tussen de kamers, dus je kan de buren goed horen.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Prima hotel

Alie bosch,
    20-7-2009

Een prima hotet ,alleen super gehorig verder hebben we het prima naar de zin gehad. het eten was prima ,de kamers schoon ,altijd schone handdoeken

Gereisd met vrienden in mei 2009

Een goed hotel als uitvalsbasis naar Praag

Tourleader,
    3-5-2009

Hotel Sport is een eenvoudig hotel, met goede kamers, wel wat gehorig. Kleine toilet en badkamer wel goed schoon. Elke dag schone handdoeken. Goede service.

Ontbijt in buffetvorm met veel keuze. Diner een voudig, maar afwisselend, soms wel wat vet.

Gereisd met vrienden in april 2009
Kralupy scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews