Vakantiehuis Klimek

• Matig / voldoende: 5 - 7

Nooit meer

frank
9-8-2010

De mensen van het huis waren super aardig en gastvrij. Maar daar heb je het ook echt mee gehad. Het was een vreselijk saai dorp met echt helemaal niks te doen voor kinderen, de mensen waren schuw, zelfs de dieren waren schuw.Het lokale winkeltje tja daar kon je alleen het hoog nodige krijgen en de kroeg was erg gedateerd. Als je wat leuks wou doen moest je er echt erg ver voor rijden en de wegen waren niet optimaal om dat dan ook te doen. Dus voor gezinnen met kinderen is dit niet de ultieme vakantieplek tenzij je jezelf kunt vermaken.

2008

een aanrader

anja vlottes, krommenie
29-10-2008

wij zijn net terug we zijn geweest met herfstvakantie met 13 man, het zwembad was uitstekend was overdekt en verwarmt een uitkomst met de kinderen

we werden leuk ontvangen bij aankomst stond er een taart voor ons klaar, verder geen last van de eigenaar of diens zoon gehad

zeker een mooi huis genoeg ruimte , je wed ook vriendlijk door de schoondochter van de eigenaar te woord gestaan

2007

Je wordt met lekkere hapjes ontvangen

Sylvia
22-2-2007

Je wordt met lekkere hapjes ontvangen. De mensen zijn erg gastvrij. Verder is er een grote koelkast aanwezig met drank (tegen betaling). Dus als je dit huis boekt, neem dan niet te veel van huis mee.

Het huis ligt tussen het huis van de eigenaar en diens zoon, dit geeft niet erg veel privacy. De eigenaar zorgt voor hout op de bbq en houdt zwembad en tuin schoon.

Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klimek in Jevany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klimek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Klimek scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.