Reviews over Horomerice / Statenice

fenomenaal

koen,
    20-1-2018

dat is een fenomenaal vakantiehuis. het is een prachtig vrijstaand huis met van alle gemakken voorzien. dit huis heeft een mooie keuken en badkamer ook heeft het 3 hele mooie slaapkamers.

Zeer compleet geweldig huis zeer fraaie ligging

Paul Fokke,
    14-12-2017

Het is zowel in de zomer als in de winter een geweldig huis zeer rustige omgeving en het huis is zeer compleet alles is aanwezig wat wij thuis ook hebben (zelfs meer) wij hebben niets gemist. Wij waren er met 3 volwassenen van 3 t/m 10 December 2017 en hebben ons er heel erg thuis gevoeld S''avonds de houtkachel aan houthok met hout is aanwezig. Slechts 5 minuten lopen en je bent in het bos en 8 min lopen ben je bij het restaurant, 9 minuten lopen en je bent bij de bushalte in 15 min bij de metro en in 7 min met de metro in het centrum van Praag voor 2 euro,Dus ideaal om Praag te bezoeken zonder dure parkeerkosten. Ook in de zomer lijkt het mij een geweldig huis de tuin is omheind ideaal met kleine kinderen

Voor vragen konden wij altijd Frank bellen of Marja raadplegen die aan de overkant woont.Wij komen hier zeker weer terug. Frank en Ieteke Bedankt voor de fijne week in jullie huis

Paul

heerlijke vakantie gehad in mooi vakantiehuis

familie Fintelman,
    25-7-2017

We hebben een hele fijne vakantie gehad in Tsjechië, in het mooie huis van de familie Mud in Statenice nabij Praag. We hebben met het openbaar vervoer Praag verkend, gezwommen in aquapalace, de dierentuin bezocht, gerodeld, gewinkeld. De kinderen konden lekker afkoelen in het zwembadje in de tuin. Het winkeltje in Statenice (dagelijks open van 7 - 22 uur) was een uitkomst. Het huis is van alle gemakken voorzien. Het ligt redelijk dichtbij het vliegveld, dat merk je wel maar vonden we niet storend. We hebben echt genoten.

Super vakantiehuis

Lieke,
    22-5-2016

Voor het tweede jaar op rij een week in dit vakantiehuis verbleven. Huis is van alle gemakken voorzien. Ook voor onze peuter was er een campingbedje, eetstoel en veel speelgoed en zandbak aanwezig. De tuin is geheel omheind dus met een prettig gevoel buiten spelen.

Fijne en rustige ligging in een klein dorp maar dichtbij bushalte en van daaruit een klein stukje naar Praag. Openbaar vervoer is erg goedkoop. Verschillende restaurants en de Lidl in de buurt.

3 dagen in Praag geweest. De oude stad, Praagse Burcht, Joodse wijk en Karelsbrug en St.Nicolaas kerk bezocht. Ook de Zoo is een echte aanrader.

Prettig en snel contact met de eigenaar. Geweldig geholpen door hun dochter die tegenover woont. Vorig jaar moest mijn vriend naar het ziekenhuis en zij heeft ons wegwijs gemaakt en vertaald.

Heerlijk huis in een top omgeving !

fam. Bos,
    9-5-2016

Een heerlijk huis vlakbij de mooiste stad van Europa: Praag.

Volledig uitgerust huis met alle voorzieningen die je maar kan wensen.

Huis is geschikt voor jong en oud en heeft een heerlijke tuin met veel privacy.

Praag is simpel te bereiken met de auto of openbaar vervoer.

Het contact met de eigenaren vooraf was ook zeer prettig !

Horomerice / Statenice scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews