Camping Camp Valek

35 reviews over Camping Camp Valek in het Nederlands

Heerlijk verblijf.

Peter Diks,
7-6-2018

Erg fijne camping. Vriendelijke ontvangst. Toiletten en douches prima. Jammer dat het restaurant vroeg gesloten werd. Rond 19.00. Waarschijnlijk door voorseizoen. Mooie plaatsen. Heerlijk erg groot natuurbad. Kraakhelder water. Ideaal om metro naar Praag te nemen. Waren hier 20 jaar geleden geweest. Niet veel verandert. Gelukkig.

Gereisd met partner in juni 2018

Supercamping

Fam Brink,
14-8-2017

Leuke gezellige camping op een glooiend terrein. Vanaf 8 uur tot 19.30 is buffet/kraampje open. Goede broodjes en complete maaltijden. Losse snoepjes en ijs. Locale bevolking maakt gebruik vh zwembad. Vriendelijk en gemoedelijke sfeer waarbij na een dag de ligweide helemaal schoon wordt achtergelaten. Top! Sanitair prima schoon..20kc voor douchen. Zelf plaats uitzoeken. Heel veel ruimte!! We hebben Praag regelmatig bezocht met 2 kids van 9 en 11. Ging super met auto parkeren bij metro Zlicin/winkelcentrum. Om na een dag heerlijk af te koelen in het zwembad. Prima restaurant met kleine kaart. Goede prijs! We zijn 2 weken geweest. Meesten blijven paar dagen maar wij hadden gerust nog een week willen blijven!! Genoeg te doen in de omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping vlakbij Praag met zwembad.

Tinus en Heleen Steenbakkers
19-9-2016

Camping Valek is mooi en de eigenaar is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Er is een groot zwembad op de camping waar ook mensen van buiten komen zwemmen zodat het er wel druk kan worden.Om 7 uur s'avonds sluit dit en dan wordt het ook rustig.Sanitair is goed!Je kan in een stadje Beroun op ongeveer 8km afstand met de trein naar Praag.Goed te doen en niet duur.Je kan de auto gratis parkeren bij het station.

Gereisd met partner in september 2016

Fijne camping, relaxte sfeer

janvanbommel
10-8-2015

We zijn net terug van 10 dagen op Camp Valek. Heerlijke camping, bijzonder groot zwembad, grote staplaatsen op een groot glooiend veld en een relaxte sfeer van Tsjechen en Nederlanders. En ook de locatie is super - in een klein Tsjechisch dorpje (met mini-COOP) en binnen een halfuur ben je in Praag of bij een fraai kasteel (Karlstejn) of bij fraaie grotten (Koneprusy).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Camperen bij praag

Gert Driesen
24-7-2015

Mooie ruime camping, heel wat mogelijkheden in de buurt: praag, karlstejn, tsjechische karst, wandelmogelijkheden.

Ruim zwembad en winkels op ca 10km

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

deze camping blijft bij ons nr1 in tsjechie zijn naar een aantal ook nederlands geleide campings geweest in tsjechie maar de vele regeltjes en de kleine plaatsen doen ons toch steeds weer min 1 week naar valek terug te keren, grote plaatsen zelf uit te zoeken goede sanitaire voorzieningen ook voor invaliden gezellig terras restaurant is redelijk maar in de buurt een grote keuze uit eetgelegenheden vroeger een rumoerige camping althans voor mensen die niets wilden horen maar ja je staat op een camping maar tegenwoordig een rustige familiecamping waar je een voortreffelijke uitgangspositie hebt om Praag en ook een groot aantal bezienswaardigheden te bezichtigen alle zeer zeker de moeite waard nieuwe jonge eigenaar die vast en zeker wat "leven" in de camping zal brengen.

Gereisd met partner in juli 2013

een gezellige camping

carla
9-8-2014

het is een mooi gezellige camping

zeer klantvriendelijk en behulpzaam

mooi plekken zeer ruim

het enige wat ik erg vervelend vond was

het geluids overlast ligt naast een drukke weg en de vliegtuigen komen geregeld over gevlogen en het geblaf van de honden verder op.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooie camping, prima ligging

Hugo
31-7-2014

Wij komen al 24 jaar op deze camping en het bevalt ons nog steeds goed. Prima sanitair, dat in de loop der jaren helemaal vernieuw is. Jammer dat de tegels in de doucheruimte niet antislip zijn, dus oppassen geblazen. Verder is de ligging prachtig, bossen en heuvels in de omgeving en binnen een kwartier ben je bij de metro waar je naar het centrum van de stad kunt gaan. Veel gasten komen hier op de camping terug en dat wil wat zeggen lijkt mij. Afgelopen jaren is het op de camping wat rustiger en komen er minder gasten, waarom? Ik weet het niet, maar deze camping verdiend meer gasten. De jongere kinderen kunnen achter de camping in de grotere beek een dam bouwen. Een minpuntje is misschien de weg die naast de camping ligt en er vroeg verkeer over komt. Verder kun je in de omgeving kastelen bezoeken en er in een van de vele restaurantjes lekker eten voor een leuke prijs. Wat mij opvalt is dat de Tsjechen die hier ook komen zwemmen geen rotzooi op het veld achter laten en alles opruimen.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima camping

JH van Tilburg
26-7-2014

Camping heeft een prima ligging voor uitstapjes in de omgeving en Praag.

Als je met de auto via de snelweg richting Praag rijdt en je auto parkeert op het winkelcentrum vlak bij Ikea ,kun je zo met de metro naar Praag.

Op de camping zelf is een leuk zwembad en s'avonds kun heerlijk en zeer goedkoop eten en drinken.Wifi op het terras is gratis.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Mooie plek

sandrina
28-8-2013

Mooie en schone camping. Op de camping kan je zelf een plaats uitzoeken dat is een groot voordeel. Bij de campingplaats is genoeg stroom aanwezig voor de noodzakelijke dingen. De douches zijn wat aan de oude kant, achter een gordijntje. maar wel schoon. Het zwembad wordt verwarmt door de zon dus is soms erg koud maar wel lekker voor een frisse duik. Op de camping kan je lekker een hapje eten. Ook kan je s'ochtend heerlijke broodjes kopen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Valek in Chrustenice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Valek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.