Camping Horejany

• Onvoldoende: 1 - 5

Gezellig en relaxt

Emmy
19-7-2018

Heerlijke relaxte mensen op de camping. We zijn naar Praag gereden. Dat is heel goed te doen. De dag erna naar Pilsen. De camping heeft een groot terrein van gras. Er zijn ook wat huurtenten. Weinig beschutting. Hier en daar wat bosjes waar je je tent, caravan, etc neerzet. Bij het hoofdgebouw staan lijkt ons gezelliger. Daar is het vlakker, drukker, gezelliger. Nu moesten we voor t toiletgebouw en broodjes de helling oplopen, en we stonden eenzaam. Dat heeft ook voordelen! Niemand hoort je, alleen de zwaluwen en de muggen die wonen in het bosje bij de caravan. Die muggen worden gelukkig door de zwaluwen opgegeten. Een paar keer een vuurtje gestookt, dat kan hier allemaal. De camping heeft metalen schalen en even verderop kun je hout kopen. Er is een klein zwembad, een speeltoestel en genoeg grasland om spelletjes te doen. De NL eigenaren zijn gastvrij en hulpvaardig!!

geweldig

familie westra
5-9-2017

De rust, ruimte en vooral het uitzicht. Dit is een camping om tot jezelf te komen en te mogen ontspannen. Arthur en Jelly zijn dikke schatten, ze geven je echt een welkomstgevoel en doen er alles aan om het iedereen naar zijn zin te maken. Gezellige avondjes bij de kaverna of gewoon lekker voor je tent, de kids mochten dan van ons een vuurtje maken bij de tent. Heerlijk dat dit kan en mag, dat is toch het ultieme geluksgevoel van kamperen?! Kinderen onder elkaar van welke leeftijd dan ook zoeken elkaar allemaal op in het jeugdhonk 's avonds als ze dat willen en spelen dan samen spellen zoals, het weerwolven spel. Niemand wordt buitengesloten, allemaal heel gemoedelijk. Er wordt van alles georganiseerd door camping gasten onder elkaar, zoals een dropping tot met een clubje samen gaan raften. Niks moet alles mag!

In de omgeving zijn genoeg dingen om te ondernemen, en er zijn ook een hoop fijne restaurants in de buurt.

Wij zijn op deze vakantie echt tot onze rust gekomen en hebben echt vol op genoten.

Wij kunnen niks bedenken wat anders of beter kan en geven dan ook welverdiend voor deze camping en arthur en jelly een dikke wel verdiende 10....

Daarom zeggen wij en zeker onze kinderen tot volgend jaar.

Heerlijk rustig, prachtig landschap

Harald en Saskia
1-8-2017

We zijn begin juli bij Arthur en Jelly op de camping geweest en het was er heerlijk rustig we waren de eerste van het seizoen.

Lekker zwembad, leuke bar, geweldig uitzicht.

We stonden met onze camper op een mooie plek met vrij zicht op het landschap.

In het dorpje hebben we op aanraden gegeten en je waant je bijna weer in de sovjet tijd maar het was erg lekker.

We hebben genoten

Voor herhaling vatbaar

Arie en Gea
    24-7-2017

Net terug van vakantie in Tsjechie en dat sluiten we altijd af bij Arthur en Jelly. Waarom? Hartelijke ontvangst en je erg welkom voelen. Daarna genieten van het wijdse uitzicht, fantastische wolkenluchten en zonsondergangen. Zwaluwen die over de camping scheren en hun nesten bouwen onder de overkapping van de boerenhof. Boerenhof met zijn typische Tsjechische binnenplaats waar er volop tijd is om een drankje te drinken in de knusse kaverna. De wekelijkse georganiseerde bbq waar je gezellig met elkaar kan bijpraten, zingen of muziek kan maken bij het kampvuur. Onze hond Douwe hoeft niet aan de lijn en geniet samen met de andere honden van de immense ruimte op de camping grenzend aan de bossen en de landelijke omgeving. En is het warm dan is een frisse duik in het zwembad heerlijk verkoelend. Eigenlijk raken wij niet uitgepraat over deze fantastische mooie stek met zijn lieve eigenaars.Ga zelf maar eens langs,zeker weten dat je ook net als ons eigenlijk niet naar huis willen.

Heerlijke rustige camping

Jan Kees
    16-7-2017

De camping is prachtig gelegen in het landelijke deel van de Bohemen. De ontvangst was gastvrij en Arthur en Jellie zijn uiterste vriendelijke eigenaren van deze mooie camping. De campingplaats was meer dan ruim met een wijds uitzicht. Het zwembad was een lekkere verkoeling tijdens de warme dagen.

Wederom genoten van deze prachtige camping!

ruudsmienk
    14-9-2016

Arthur en Jelly zijn de enthousiaste, vriendelijke en behulpzame bezitters van de camping.

Voor het tweede achtereenvolgende keer op deze camping gestaan, wat een rust (geen wifi!) en ruimte.

Dit keer samen met familie. In totaal waren we met 4 volwassenen en 5 kinderen in de leeftijd van 10 tot 18 jaar en zij waren niet de enige in die leeftijdscategorie.

Geen animatie maar toch wordt er het e.e.a. Georganiseerd op de camping en op het sportveldje net buiten de camping.

Steengroeve is een aanrader, lekker van rotsen afspringen vanaf een maximale hoogte van 10 meter. 's Avonds een vuurtje bij je plek is geen probleem.

De beenham- en steengrilavonden waren weer een succes.

Binnen een redelijke reisafstand meerdere kastelen te bezoeken en natuurlijk Praag. Gratis aan de rand van Praag parkeren bij een van de metro eindstations en binnen een half uur hartje stad.

Sanitair is eenvoudig maar schoon, aan de herenzijde wel een wisselende watertemperatuur. Volgend jaar vernieuwde toiletgebouwen.

Verblijf in een caravan en 2 bijzettentjes

Esther Dekker
    7-8-2016

Sinds dit jaar was er in het sanitair gebouw toiletpapier aanwezig. De douches waren geschilderd en er waren planken opgehangen. Volgend jaarstaat er een grotere renovatie van het sanitair gebouw op stapel.

Schommel bij het "kruis" is vervangen . Er zijn avonden georganiseerd met gerookte beenham en Tsjechische groenten erbij.

Eigenaren regelde excursies 's naar de glasblazerij en een bierbrouwerij.

Kinderen van 14,15 en 16 vermaakte zich prima met een kampvuurtje.

op vele fronten voor herhaling vat baar

geert en margriet snijder
    4-7-2016

wij kunnen niet iets opnoemen wat niet in verhouding staat tot de prijs

ligging geweldig boerderij zo het moet zijn met vogel nestjes, zwaluwen

zwembad geweldig steengrillen en barbecue grandioos

weten veel te vertellen over de buurt prettig was geen wifi

Jellie zeer behulpzaam en een schat van een mens

als je weet, dat, wat er op een boerderij leeft, kun je alleen maar zeggen, het ziet er geweldig uit.

iets negatiefs kan ik niet bedenken.

Viel tegen!

Mevrouw
    4-5-2016

Ook wij vonden deze camping tegenvallen.

Veel kapot en zeker niet schoon.

Helaas heb ik geen foto's genomen.

heerlijk relaxed

Paul&KarenvdrVos
    13-1-2016

Bezocht met onze kinderen van 7, 11 en 15 jr. Heerlijke camping met zeer ruime plaatsen waar je echt tot rust komt. Veel kinderen en al onze kinderen hadden vrienden. Geen wifi (schrik!) maar heerlijk. Hierdoor zoeken de kids elkaar op en zwemmen, voetballen, chillen, praten (!) met elkaar. Er is een honk voor ze, ze kunnen met elkaar bij een kampvuurplaats zitten en ook in de kavarna is er gelegenheid om te zitten, filmpje te kijken, spelletjes te doen. Versnaperingen zijn zeer betaalbaar. Af en toe liep de jeugd naar het dorpje op in het café (de blokhut) wat wifi tot zich te nemen. De sfeer die de beheerders Arthur en Jelly hebben weten te creëren is uitmuntend. Zij zijn hier maar een paar maanden per jaar en hebben iets unieks opgebouwd. Logisch dat verbeteringen, renovaties of uitbreidingen gefaseerd gaan. Voor het seizoen 2016 moet het sanitairgebouw een nieuw dak hebben en opgefrist zijn. De beoordeling van de familie die een 4 geeft kan ik slecht plaatsen. Ze zeiden dat zij normaal gesproken op zeer luxe campings verbleven; dit is een boerencamping. Een oude hoeve en daar zitten spinnenwebben. Haar in het doucheputje? Dat ruim je toch zelf op als je gedoucht hebt? Ja, het sanitair was enigszins verouderd maar schoon! Het gezin van de slechte recensie vertelde op dag van aankomst al dat dit niet de standaard was die ze normaal gewend waren op hun Italiaanse campings met marmeren sanitair. De andere zeer goede beoordelingen spreken voor zich!

We hebben een aantal aanbieders voor Horejany voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Horejany in Breznice , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Horejany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Horejany scoort een 8.8 uit 10 op basis van 39 reviews.