Camping Horejany

Met oudere kinderen

Fantastisch!°

Anneke van Groen
31-8-2018

Ik was met mijn familie en tieners... heeerlijke vakantie gehad!!! De barman.. 'Willem ' maakte er een feestje van! Zoo gezellig. Jelly en Arthur zoo gastvrij... wij hadden het stalletje en de ruif gehuurd... perfect! Kortom.... geweldig genoten!!! Jelly en Arthur: bedankt namens die gekke familie uit Amsterdam...xxx

Mooie plek, maar wel heel 'relaxed'

Breekveldt
21-8-2018

Onze eerste ervaring met Tsjechië. Mooie plek, heerlijk uitzicht, prima zwembadje. Vuurtje voor de tent top. Eerste dagen was het wel druk, een extra rij voor onze tent was net teveel. Omgeving niet toeristisch, maar bv Praag goed bereikbaar. Hoewel ontspanning hoog in het vaandel staat, was het hier en daar wel heel 'relaxed'. Het water deed het niet, maar communicatie kwam pas na anderhalve dag. Douches en toilet waren maar heel spaarzaam te gebruiken. Voertuigen niet bij de plek: toch wel. Honden aan de lijn: ach, dat hangt van de hond af. Feestjes op de binnenplaats waren mij wat teveel alcohol en feestmuziek, maar stopte wel om 23:00 uur. Mocht je uit willen slapen: de buurman heeft een haan pal op de camping zitten die elke ochtend om 5:30 uur afgaat, daar kan Arthur natuurlijk niks aan doen, maar is wel storend.

Arthur en Jenny vriendelijk en behulpzaam, maar soms mag het wel iets minder 'laissez faire'

Fantastisch!

Mooren
28-7-2018

Wij waren met kinderen van 11, 14 en 15 op de camping. Ze hebben zich prima vermaakt met leeftijdsgenoten met pingpongen, volleybal(meteen naast de ingang van de camping), zwemmen en lopen naar retsaurant “De Blokhut” in Tochovice voor wifi. Eetgelegenheden in overvloed op rijafstand in de omgeving. Het terrein is mooi, ruim opgezet en erg ongelijk. In de omgeving is weinig toerisme, wel het één en ander te doen, binnen anderhalf uur rijden ben je in Praag, Lhuboka, Chesky Krumlov en meer. Honden zijn welkom en die zie je er dan ook veel, loslopende honden droppen hun boodschap niet altijd op de beste plekjes. Kampvuur voor je eigen caravan is heerlijk. De steengrill avonden brengen nieuwe contacten en leuke gesprekken. De kavarna op de camping is een gezellige ontmoetingsplek voor een spelletje of een drankje en ook de plek waar verse broodjes verkocht worden in de ochtend. Onze kinderen willen zeker weer terug.

Tsjecho Reizen

Fijne, gezellige, verzorgde plek, aanrader

Familie Damen
25-7-2018

We zijn met onze kinderen 2,6, 9, in 2017 twee weken geweest. Het is ons erg bevallen. Groot en ruimtelijk opgezet en erg verzorgd. Zeer divers publiek, iedereen is welkom en mag er zijn. Ruimte voor rust, maar een leuk gesprek met een interessante medekampeerder heb ik ook meer dan eens meegemaakt, voor de tent of in de gezellige (niet overheersende) bar. Het zwembad is verzorgd en groot genoeg. De eigenaren zijn hartelijk en open.

De uitstapjes in de omgeving zijn niet perse spectaculair, maar er is genoeg te doen. Zwemmen in de oude granietgroeve op een half uurtje rijden werd onze favoriet. (Bijzondere plek!)

Kampvuurtje voor de tent ook fijn.

Kortom, prachtige verzorgde camping, waar je in vrijheid lekker kunt chillen.

Ik zou het iedereen die niet perse vermaakt wil worden van harte aanraden. We komen er vast nog eens

Volgend jaar weer

Linda Ackermans
23-7-2018

Eerste keer was zo'n 22 jaar geleden. We komen niet elk jaar maar de laatste jaren wel weer. We huren dan de ruif of het vakantie huis.

Zijn zeer tevreden. De eigenaren zijn erg gezellig.

Op de camping hebben de kinderen het goed naar de zin. De gezamenlijke BBQ en beenham avond zijn erg gezellig!

Sanitair is prima in orde en zelfs voorzieningen voor gehandicapten. Elk jaar als we komen ligt de plaat al klaar om makkelijker in het huisje te komen met de rolstoel.

Kortom een gastvriendelijke camping met genoeg te doen in de omgeving!

Enige wat we missen is een frietpan ;-)

Gezellig en relaxt

Emmy
19-7-2018

Heerlijke relaxte mensen op de camping. We zijn naar Praag gereden. Dat is heel goed te doen. De dag erna naar Pilsen. De camping heeft een groot terrein van gras. Er zijn ook wat huurtenten. Weinig beschutting. Hier en daar wat bosjes waar je je tent, caravan, etc neerzet. Bij het hoofdgebouw staan lijkt ons gezelliger. Daar is het vlakker, drukker, gezelliger. Nu moesten we voor t toiletgebouw en broodjes de helling oplopen, en we stonden eenzaam. Dat heeft ook voordelen! Niemand hoort je, alleen de zwaluwen en de muggen die wonen in het bosje bij de caravan. Die muggen worden gelukkig door de zwaluwen opgegeten. Een paar keer een vuurtje gestookt, dat kan hier allemaal. De camping heeft metalen schalen en even verderop kun je hout kopen. Er is een klein zwembad, een speeltoestel en genoeg grasland om spelletjes te doen. De NL eigenaren zijn gastvrij en hulpvaardig!!

geweldig

familie westra
5-9-2017

De rust, ruimte en vooral het uitzicht. Dit is een camping om tot jezelf te komen en te mogen ontspannen. Arthur en Jelly zijn dikke schatten, ze geven je echt een welkomstgevoel en doen er alles aan om het iedereen naar zijn zin te maken. Gezellige avondjes bij de kaverna of gewoon lekker voor je tent, de kids mochten dan van ons een vuurtje maken bij de tent. Heerlijk dat dit kan en mag, dat is toch het ultieme geluksgevoel van kamperen?! Kinderen onder elkaar van welke leeftijd dan ook zoeken elkaar allemaal op in het jeugdhonk 's avonds als ze dat willen en spelen dan samen spellen zoals, het weerwolven spel. Niemand wordt buitengesloten, allemaal heel gemoedelijk. Er wordt van alles georganiseerd door camping gasten onder elkaar, zoals een dropping tot met een clubje samen gaan raften. Niks moet alles mag!

In de omgeving zijn genoeg dingen om te ondernemen, en er zijn ook een hoop fijne restaurants in de buurt.

Wij zijn op deze vakantie echt tot onze rust gekomen en hebben echt vol op genoten.

Wij kunnen niks bedenken wat anders of beter kan en geven dan ook welverdiend voor deze camping en arthur en jelly een dikke wel verdiende 10....

Daarom zeggen wij en zeker onze kinderen tot volgend jaar.

Heerlijk rustig, prachtig landschap

Harald en Saskia
1-8-2017

We zijn begin juli bij Arthur en Jelly op de camping geweest en het was er heerlijk rustig we waren de eerste van het seizoen.

Lekker zwembad, leuke bar, geweldig uitzicht.

We stonden met onze camper op een mooie plek met vrij zicht op het landschap.

In het dorpje hebben we op aanraden gegeten en je waant je bijna weer in de sovjet tijd maar het was erg lekker.

We hebben genoten

Voor herhaling vatbaar

Arie en Gea
24-7-2017

Net terug van vakantie in Tsjechie en dat sluiten we altijd af bij Arthur en Jelly. Waarom? Hartelijke ontvangst en je erg welkom voelen. Daarna genieten van het wijdse uitzicht, fantastische wolkenluchten en zonsondergangen. Zwaluwen die over de camping scheren en hun nesten bouwen onder de overkapping van de boerenhof. Boerenhof met zijn typische Tsjechische binnenplaats waar er volop tijd is om een drankje te drinken in de knusse kaverna. De wekelijkse georganiseerde bbq waar je gezellig met elkaar kan bijpraten, zingen of muziek kan maken bij het kampvuur. Onze hond Douwe hoeft niet aan de lijn en geniet samen met de andere honden van de immense ruimte op de camping grenzend aan de bossen en de landelijke omgeving. En is het warm dan is een frisse duik in het zwembad heerlijk verkoelend. Eigenlijk raken wij niet uitgepraat over deze fantastische mooie stek met zijn lieve eigenaars.Ga zelf maar eens langs,zeker weten dat je ook net als ons eigenlijk niet naar huis willen.

Heerlijke rustige camping

Jan Kees
16-7-2017

De camping is prachtig gelegen in het landelijke deel van de Bohemen. De ontvangst was gastvrij en Arthur en Jellie zijn uiterste vriendelijke eigenaren van deze mooie camping. De campingplaats was meer dan ruim met een wijds uitzicht. Het zwembad was een lekkere verkoeling tijdens de warme dagen.

Tsjecho Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Horejany in Breznice , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Horejany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.